Hond plast binnen HELP!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

De_Rick

Hond plast binnen HELP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-09 22:18

Hey,

Ik zit met een probleem.
Ik heb een hond uit het asiel gehaald het ras is een windhond kruising herder.
Ik heb hem meteen laten casteren omdat hij binnen alles afbakende, dat heeft heel goed geholpen.
We zijn nu inmiddels bijna een jaar verder en hij plast vanaf kerst eigenlijk weer binnen.
Ik heb hem in een benche gedaan,..uitlaten net voor slapen gaan het werkt gewoon niet.
Vandaag gebeurde iets vreemds, Hij lag rustig te slapen en plast zijn eigen gewoon onder :S
Dus nu maak ik mijn eigen toch wel zorgen of dat het niks ernstigs is, ik ga morgen vroeg dierenarts bellen om te kijken of hun mij kunnen helpen.
De achterdeur staat ook dag en nacht open dus hij kan naar buiten wanneer hij moet(wat hij niet doet)
Hij plast binnen als er al iemand een keer benede is geweest en snachts plast hij eigenlijk nooit binnen alleen in de ochtend.
Weet iemand nog wat het anders zou kunnen zijn als het niks medisch is?!en tevens een oplossing of idee hoe ik het kan laten stoppen want mijn vader wil hem terug gaan doen naar het asiel en dat wil ik niet!!
Laatst bijgewerkt door De_Rick op 19-04-09 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Nickeltje

Re: Hond plast binnen HELP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 09:28

Zoals Chica hier al zeer uitgebreid opgesomd heeft, er bestaan al veel topics over dit probleem, waar je vast een passende oplossing voor jouw situatie tegenkomt.
Hier een slotje.