Ik ben verliefd Wát een geweldig lief koppie staat daarop! En dan te bedenken dat het een log, dikpotig, lomp en lief beest wordt Blijf updates plaatsen, maar wel voor eigen risico!
Wat een heerlijke dreutel Foto 6 en 9 zijn onbetaalbaar, wat een aandoenlijk snuitje. Ik denk dat als we komen,ik een grote tas meeneem en haar stiekem ontvoer......
ach wat een schatje. en wat een leuke foto's. neem er een hoop hoor, want voor je het weet zijn ze groot. onze labrador is inmiddels alweer 11 maanden oud, het gaat zo snel!!!
Wat een onwijs schattig drolletje is het toch! Echt een 'aaaaaaaaaaaahhh' moment! Geweldig!
kimmie261
Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-09 09:54
hahah ja een aahhhhhhhhh moment,wij hebben regelmatig hier een aauuwwwww moment,ze kan echt zo venijnig bijten...en ze is er nogal fanatiek mee,zo wordt mijn vriend elke avond vanuit het niets geattact...
die noemt haar ook liefkozend "sharky" hahahaha
maar verder is ze wel heel lief hoor,echt een lekker wijffie,en ze zoent ook lekker
kimmie heeft hele lieve oogjes,daarom mocht ze ookmet ons mee
en donny in een grote tas mee ,do blijft lekker bij mij.... is mijn ventje hoor
Blinnii
Geplaatst: 23-04-09 11:01
Oooooooh Fem, kap eens met die vreselijk schattige foto's! Kimmie wordt echt een prachtige rottweiler, dat blijkt wel weer uit deze foto's, die oogjes!