Gabber

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sieppus

Gabber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-09 17:16

Er was een een hondje Gabber. Zijn baasjes wilden hem niet meer, omdat hij huidproblemen had en een beetje duurder voer moest eten
Toen kwam er een heel lief meisje en nam hem mee...
Lieve mede bokkers. Ik ga zo een geweldige leuke hond ophalen. Een kruising bull terrier!! Heeft een beetje een problematisch verleden, maaar daaar gaan we aan werken!!
Als ik hem hier heb dan zal ik foto's van hem maken.

sunny_l0ve

Re: Gabber

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 18:10

Wat leuk! Wat jammer alleen dat hij huidproblemen én een verleden heeft. Haal je hem uit het asiel en wanneer ga je hem halen? En hoe oud is hij en is hij gecastreerd enzo? Ik ben benieuwd naar de foto's!

Sieppus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-09 21:04

Hij is net geariveerd(heb hem opgehaald uit Enschede)
Met zijn verleden moet ik wel rekening houden, hij is aan zijn reactie te zien wel eens geslagen, het ging super goed met mijn eigen hond. Ze waren gelijk leuk aan het spelen. Hij uiteraard aan de lange lijn.
Hij is nog een reu, maar ik laat hem deze week castereren, denk aan zijn reactie te kunnen zien dat hij vast wel eens gedekt heeft. Mijn teefje heb ik al jaren geleden laten steriliseren.
Ik zal morgen een paar mooie foto's maken. Hij mag gelijk mee naar het bos.
Ik ben wel verliefd hoor. Het is echt een mooie vent!!! En super lief.

sunny_l0ve

Re: Gabber

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 21:37

Wat leuk! Pas alleen wel op met castreren dat hij dan niet te angstig word, zeker als hij al een verleden heeft. Wij hebben bij onze hond - ook mishandeld - eerst een chemische castratie gedaan en toen dat goed bleek te zijn hebben we hem wel laten castreren. Maar dat zou ik zeker even aan de DA vragen. Wel heel mooi dat het goed ging met je andere hond! Echt goed gedaan van je! :j

Sieppus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-09 09:21

Ja toch, ik kan net zo goed eeen hondje die een beetje probleempjes heeft een goede kans te geven dan een pup aan te schaffen.
Waar ik wel eerst aan zat te denken hoor. Maar als je de foto's ziet dan zal je smelten. Net zoals ik deed toen ik hem zag.
Vanmiddag gaan we naar het bos, daar zal ik een paar mooie foto's maken!