Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) vrouwtjes, en die liggen 's nachts allemaal lekker tegen elkaar aan!

). Het begint zachtjes meer knorren, met soms echt een hoge uithaal. Ik heb wel ervaring met cavia's heb er al eerder gehad. Maar toen heb ik er 2 uit 1 nestje gehaald. Dus van ded vitamine C en nageltjes knippen ben ik op de hoogte
.
. Ik zou dus proberen een ander mannetje erbij te zetten. Bij zeugen gaat dit vrijwel altijd goed, maar beren kunnen weleens kieskeurig zijn; zij zijn wat kieskeurig. Ik zou het dus gewoon proberen
. Zet beide beren op een plekje wat ze allebei niet kennen en laat ze op die manier met elkaar kennis maken! Je zou ook jou beer kunnen laten castreren en een eug erbij zetten; dan heb je een veel grotere kans dat het klikt
. DUDIEFOREVER schreef:Je kan ook een konijn er bijdoen, wij hadden eerst een flaamse reus, met een cavia, en die cavia ging gewoon op die rug van dat flaamse konijn slapen dat zag dr zo lief uit haha.
Ik denk dat met zijn 2en fijner is, dan in zijn eentje, zouden wij als mensen ook vinden denk ik ?

) maar wie houd ze heel het jaar buiten?
marcha1987 schreef:Nu er toch een topic over cavia's gaat heb ik ook even een vraagje tussendoor. Krijg maandag ook een cavia (altijd gezegd hoef geen stom piepbeest haha) maar wie houd ze heel het jaar buiten?
Wil buiten een ren maken met een goed geisoleerd (piepschuim ertussen enzo) binnenhokje voor de winter.
Wel uit de wind enzo hoor
gaat prima zolang je maar een goed nachthok hebt, belangrijk is dat die op poten staat, van de grond dus, anders trekt de vrieskou van de grond in het hok. alleen als het echt heel koud is (-10 ofzo) dan gaan ze hier het hok in, maar verder lopen ze lekker buiten het hele jaar.