Ze is er niet meer...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

manonxxlove

Ze is er niet meer...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-09 00:04

Ik had niet verwacht dat het z'n rare dag zou worden...

M'n vader, moeder en ik reden begin van de avond terug naar huis. Op een gegeven moment zien we een auto aan de kant van de weg staan en we zagen dat er wat voor lag. M'n moeder zei gelijk '' zet mij maar thuis af en gaan jullie ( mn vader en ik ) maar weer terug om te kijken of het Kyra niet was.
Dus zo gezegt zo gedaan, moeders thuis afgezet, en wij zijn weer terug gereden. Op het moment dat we er aan kwamen rijden zagen we al dat de dierenambulance ook net ter plekke was.

Ik ben de auto uit gesprongen en ben snel naar de overkant van de weg gelopen. Toen ik er was kon ik mn ogen niet geloven... Daar lag ze, levenloos in de berm.
Ik wist op dat moment niet meer wat ik moest, ik raaktte in paniek en zakte door mn benen heen. Enigste wat ik zei was : neee.. neee dit kan niet waar zijn.

Ik heb dr opgepakt en op mn schoot neer gelegd, voor mn gevoel heb ik er wel een kwartier gezeten. De vrouw van de dierenambulance vroeg of we dr mee naar huis wouden nemen. Heb er niet aan getwijfeld, Kyra ging mee naar huis.
Thuis aangekomen hebben we haar netjes in een doos gelegt en m'n vader heeft het dierencrematorium gebeld.
Vanavond rond 8 uur zijn we die kant op gegaan en hebben we afscheid genomen van ons meisje.. maandag word ze gecremeerd
en woensdag kunnen we haar waarschijnlijk weer ophalen in een kleine kat vormige urn.

Lieve Kyra, wat hebben we van je genoten mijn kleine meisje...

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 00:33

Jeetje, wat vreselijk zeg.. :\
Heel erg veel sterkte :(:)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 00:37

Das het nadeel van loslopende katten...Als ik er weer een aan de kant van de straat zie liggen voel ik me meteen naar, omdat je dan toch wel denkt dat er ergens een baasje is die wacht op de kat die niet meer komt....

Vreselijk hoe het gelopen is...! Hoezo wilde jouw moeder eerst naar huis, had ze al een vermoeden dat het om jullie kat ging?

Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte!
Laatst bijgewerkt door Adil op 17-04-09 00:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Vicky_88

heel veel sterkte.
krijg er tranen van in mijn ogen!
gecondoleerd!

Hawai

Heel erg veel sterkte met dit verlies.

Audi_16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 00:46

Sterkte! Y;(

manonxxlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-09 00:47

Bedankt iedereen!

@ Adil18: Ja dat is inderdaad een nadeel van loslopende katten, maar je kunt ze moeilijk binnen opsluiten...
M'n moeder wil dat niet zien als onze kat aan de kant van de weg ligt, daarom heeft ze ook gezegt dat zei eerst naar huis toe wouw.

Phoebe_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 00:50

Pff wat erg Y;(
En zo een mooie kat !
Ik mag er niet aan denken dat ik de mijne zo zou vinden... Pff..
Zéér véél sterkte ! :(:)

Vicky_88

Re: Ze is er niet meer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 00:52

jullie hebben wel het ''geluk'' dat jullie de kat nog kunnen cremeren en dat jullie der hebben gevonden.
die van ons is nooit meer terug gekomen (kwam altijd na maximaal 2 dagen buiten te zijn geweest terug). Hebben haar ook nergens meer gezien. we vermoeden dat ze op d een of andere manier is vergiftigd en in een struik is gaan liggen en daar is overleden.

Rosita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 00:54

Sterkte! Ik vind het fijn dat ik mijn katten wel 'binnen opsluit', 't lijkt me vreselijk om mee te maken.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 08:09

Oh wat vreselijk zeg... als ik zulke dingen lees dan ben ik stiekem wel blij dat ik binnen katten heb :o

Veel sterkte!

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 09:18

Wat moeilijk! Ik wens je echt heel veel sterkte :(:)

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 09:23

Sterkte...

Dat is nou precies de reden waarom ik geen katten wil. Wij wonen aan een veel te drukke straat. Ik heb zelfs al eens een dode kat in een grote plas bloed op mijn oprit liggen gehad. Toen was ik meteen genezen van de gedachte om een kat te nemen tegen de muizenplaag in de schuur.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 10:22

Jeetje verschrikkelijk! Heel veel sterkte.

Wij hebben er lang over getwijfeld of we onze 2 katten wel of niet naar buiten moesten laten gaan. Maar mede door dit soort verhalen hebben we besloten dat ze lekker binnen blijven wonen.

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 14:38

Heel veel sterkte :(:)
wat verschrikkelijk om je kat zo te moeten verliezen!

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 19:15

Netjes van de bestuurder dat hij de dierenambulance heeft gebelt! Veel te vaak rijdt men gewoon door...

Heel rottig, zo'n plotseling afscheid, sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 20:10

O wat verschrikkelijk, zo te zien een heel mooi dier. Wat kan ik me voorstellen dat je hier zo kapot van bent....En fijn jist dat je hem een heerlijk leven heb kunnen bieden en hij niet doodongelukkig in een huis wordt opgesloten. Dus dat schuldgevoel joef je niet te hebben, zou ik ook maar snel naast mij neerleggen.
Ik woon aan een drukke doorgaande weg. Barst hier van de katten die al een gemmidelde leeftijd hebben van een jaar of 8 en dat gaat allemaal goed.
Dus ga je voroal geen schuldgevoel aan laten praten, jij had gewoon pech. Maar gaat ook gewoon goed.
Sterkte!

Meliss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 20:12

Pfff.. jeetje, ik krijg er kippenvel van.

Heel veel sterkte! :(:)

jumparound

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 20:15

jeetje verschrikkelijk.
ik moet er niet aan denken als ik mijn kat zo zou vinden..
veel sterkte met het verlies.
was een erg mooie poes zo te zien..

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 21:57

Heel veel sterkte :(:) hoe oud is ze mogen worden? Zo te lezen heeft ze het goed gehad bij jullie. Mijn katten komen alleen buiten in een afgesloten ren maar ik snap dat dat niet voor iedereen mogelijk is en dat niet iedereen dat wilt. Sterkte ook maandag.

manonxxlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-09 12:34

Nogmaals bedankt iedereen.. vandaag is de dag dat ze gecremeerd word, en dan woensdag is het eindelijk zo ver.. dan kunnen we haar weer ophalen. pff kan het allemaal eindelijk een plekje geven, het besef komt nu pas dat ze er gewoon niet meer is, ze heeft 1 mooi iets achter gelaten wat we nog van dr hebben.. en dat is haar zoontje ( zie profiel voor foto's ) Simba

@: CIV, Ze is helaas maar 4 jaar geworden, nou wij hebben er ook wel eens aan zitten denken om ze binnen te houden of een ren te maken.. maar dat is gewoon geen doen. Dus we hebben besloten dat onze katten gewoon naar buiten mogen.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 12:38

wat verschrikkelijk zeg, ook nog maar 4 jaar..
heel veel sterkte voor jou en je ouders!