Verschrikkelijk die zebravinken! Hier hebben we er zo een 15-tal binnen gehad. Van zodra er 's morgens iemand het licht aan deed in de living begonnen die te kwetteren. De ganse dag door. Echt verschrikkelijk, en die bleven maar kweken. Uiteindelijk toch maar buiten gezet. Door een stomme beginnersfout zijn ze bijna allemaal vermoord door andere vogels. Mja. Nu hebben we er nog 3 ofzo tussen kanaries zitten.
Ik bleef maar wachten op je grote vogel net als in het filmpje van The Birds, maar hij kwam niet Ik zou helemaal gek worden van dat gekwetter Ik heb zelf 2 valkparkieten en die hebben nog een beetje variatie
mijn vader vind ze maar niets (buurman heeft ze). Toch jammer dat er niet een grote parkiet ofzo in het midden kwam zitten Ik zou je topic bij links neerzetten
Naja, ik vol verwachting dit topic openen om te zien hoe de film van Alfred Hitchcock tot leven is gekomen door enkele grote lelijke vogels die mensen aanvallen, krijg je van die kleine schattige mooie kwettervogeltjes.
.
LadyMadonna
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-09 09:42
Fairytail schreef:
omdat daar alle links staan van leuke dingetjes dus deze mag niet missen
Dit is een filmpje van mezelf, en hoort dus niet bij links
Naja, ik vol verwachting dit topic openen om te zien hoe de film van Alfred Hitchcock tot leven is gekomen door enkele grote lelijke vogels die mensen aanvallen, krijg je van die kleine schattige mooie kwettervogeltjes.