Profender Spot-on

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Druif_01

Profender Spot-on

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-09 22:39

Hier heb ik even een vraag over. Kun je dit verkeerd aanbrengen?
We hebben hier in huis 3 katten rondrennen, sinds vrijdag is de 3de uit het asiel erbij gekomen.
Vanmorgen trof ik in de kattenbak wormen tussen de ontlasting *gruwel*
Alleen is dus onbekend van welke kat. Ik heb direct de DA gebeld en alle 3 de katten zo juist opnieuw ontwormt (de 2 die we al hadden zijn 2 weken geleden nog ontwormt, de kitten uit het asiel een week of 3 geleden)
Maar omdat ik nu dus zeker wil weten dat die wormen het niet overleven wil ik wel zeker weten dat we het goed aangebracht hebben.
Ik heb zo goed mogelijk geprobeerd op de huid te zitten, maar als je het toch te ver in de vacht zet, werkt het dan niet? Of niet goed?
Mocht ik over een paar dagen nog altijd wormen aantreffen dan zal ik wel weer even met de DA bellen om eventueel iets anders te proberen.

fjordjes

Re: Profender Spot-on

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 22:40

op zich druppelt het wel naar beneden hoor, ik denk niet dat je je daar zorgen over hoeft te maken.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-09 22:42

Nou de reden ook dat ik het me afvraag is omdat de andere 2 katten nu al constant aan het krabben zijn op de plek waar ik ze heb ontwormt. Echter die andere kat blijft gewoon stil liggen waar ze lag.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 11:06

Je doet in de nek de vacht opzij en druppelt het op het blote vel. Dus imo heb je het juist gedaan. Er kan een lichte irritatie optreden.