Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, ik weet niet hoelang je katje al weg is, ik denk dat als ze toch al un maand of langer weg is, je eigenlijk de hoop wel kan opgeven dat ze weer terug komt.. (heb je andere topic nog niet gelezen)
we hebben 2 theemutsen zelf uit het asiel gegaan, een was een kater zo'n stoere tijger kat xd, hebben hem willem genoemd
(mijn vader viel voor zijn stoere uiterlijk
) en de andere Truus, vervulde bij ons de rol : luierend op de bank zitten en niks doen. Haar hebben we eigenlijk per ongeluk gekregen, mijn vader was naar het asiel gegaan om te kijken naar een kat. Hij zag een leuke zwarte kater met een beetje wit, hij zou hem de volgende dag komen halen, dus hij onthield het nummer van de kooi van deze kater. De volgende dag ging hij naar de balie en zei: nummer huppeldepup, idd zwarte kat met wat wit gaven ze hem, op de terugreis keek hij nog eens goed en dacht: verrek! tis un andere kat... onder het staartje gekeken en idd het was een poes xd
hij is nog terug gereden naar het asiel, maar de andere kat was al opgehaald door andere mensen, dus dacht hij achja en nam Truus dan toch maar mee naar ons huis.
Dus als je in een asiel gaat kijken moet je toch wel eventjes goed opletten welke je mee neemt
En och, al neem je de verkeerde mee aan Truus hebben we echt wel een leuke kat gehad hoor
(onze katten zijn trouwens aan ouderdom overleden, hebben nou 2 nieuwe katten van een jaar oud (van een vrouw die wel een stuk of 20 katten in haar huis had rondlopen... ze ving katten op die niemand meer wilde hebben (straatkatten o.a) en ze kon geen nee zeggen, dus hebben we 2 kittens van haar overgenomen, sommige poezen die ze in huis nam bleken namelijk al drachtig te zijn... De kater Jesse is op een dag niet meer thuisgekomen en hebben alleen nog zijn zusje Noortje in huis op dit moment. We hebben eigenlijk altijd wel 2 of 3 katten tegelijk gehad ging altijd goed, ook al kwamen ze uit verschillende asielen enz...) Lang verhaal sorry
Ze haat kinderen en wil wel naar buiten kunnen en ze is geen knuffel kat, maar dat vonden wij niet erg.