Hallo bokkers,nouja, de titel zegt het al! Hoe groot moet een kooi voor een goudvis zijN?Groetjes Emma
hihihi, ik moest erg lachen om je titel, en gelukkig zijn er hier al meer zo scherp!Volgens mij is het per cm vis 1 liter water. Dus het ligt eraan hoeveel en hoe groot de vissen zijn die je neemt.
Misschien is het een idee om je eerst in het dier te verdiepen voordat je er eentje gaat aanschaffen.
haha een kooi je moet een ruim aquarium hebben, geen kom hoor!hoe groot minimaal hangt af van de grootte van je vis(sen)
1 april of Nee een vis stop je niet in een kooi, dan krijgt hij een koutje (sorry moest even) In een kom, lieftst GEEN ronde, of een vijver ? aquarium, grootte ruimte, veel plantjes en stenen, maak een zo natuurlijk mogelijke ruitme.Of je kunt hem natuurlijk een riem omdoen en ermee wandelen ? en de rest van de dag los in huis ?
PussInBoots schreef:Misschien zouden jullie eens op de datum kunnen letten voor je zo hapt?? Haha presies wat ik dacht Marigold schreef:Judith_M schreef:Ik zou hem in een voliere doen, buiten!wahaha Ja maar dan moet je wel meerdere goudvissen hebben hoor! Anders is de vis zo eenzaam