Sinds zondag middag is m'n andere kat Rohan weg. Rohan is niet zo heel dapper buiten, hij blijft altijd rond de flat lopen. Als het mooi weer is wil hij na 2 a 3 uur weer naar binnen en anders na een half uur al weer. Hij plast en poept ook niet buiten, dit doet hij altijd op de bak. Dus als hij moet plassen staat hij voor de deur te mauwen, dan gaat hij snel op de bak en dan wil hij daarna weer naar buiten.
Dit is ook de reden dat ik hem alleen buiten laat als ik thuis ben.
Zondag middag ging hij rond 4 uur naar buiten (hij was 's ochtends ook al even geweest), rond half 7 heb ik hem nog zien lopen buiten. Maar toen ik hem binnen ging laten was hij er niet. Met de honden door de buurt gelopen en geroepen, maar ik kon hem niet vinden. Terwijl hij altijd komt als ik hem roep en hij wil altijd mee wandelen als ik de honden uitlaat.
's Avonds nog een keer een rondje gelopen met de honden en weer geroepen, maar helemaal niets.
Gisteren ook weer een paar keer gezocht in de buurt en gekeken of er raampjes van schuren open stonden en daar geroepen (zijn bijna allemaal tuimelramen, dus daar kunnen ze niet meer uit), maar niks te horen. M'n vriend is gisteren weer wezen zoeken toen het donker was en dat gaat hij vanavond weer doen.
Hij loopt altijd samen met een jonge kater hier in de buurt, ze zijn echt vriendjes. Die andere kater (Duke) is zijn neefje en bij mij geboren. Maar Duke loopt nu steeds alleen en hij heeft al een paar keer bij mij voor de deur gestaan om Rohan op te halen (haha, het zijn net kinderen).
Ik maak me echt veel zorgen, Rohan is erg nieuwschierig en echt een allemansvriend. Ik ben bang dat hij per ongeluk in een auto is gekropen, of door iemand is meegenomen. Ik mis hem echt, hij is helemaal mijn vriendje. En ik heb pas ook al afscheid moeten nemen van zijn zusje en haar dochter

hij is in Katwijk a/d Rijn zoek geraakt.
Er staan foto's van hem in mn profiel.