Als eerste even een melding aan de Mods. Ik heb me ingelogd op het account van m'n baasje. Please geen Ban of zoiets dergelijks want dan is ze nog bozer.
Ik heb jullie hulp nodig want snap er helemaal niks van. Een hondenleven is niet makkelijk......
Ik zal eerst even vertellen wie ik ben. Ik heet Lyco-Max. Voor hondevrienden Max. Ben 4 jaar oud en een stoere Duitse Herder man.We zouden vanochtend eigenlijk naar het hondenveld gaan maar vrouwtje hadt geen zin. Begrijpen jullie dat nou? Ze hadt geeeeeeeeen Zin.....
Ze wilde perse uitslapen. Nou mij niet gezien dus dacht ik ga wat nuttigs doen.
Nu kwam ik buiten en zag ik de weilanden overal diepe plassen water. Dat is best gevaarlijk voor de paarden dus heb me bedacht deze te gaan uitgraven en het water te verdelen.
Daar zal baasje blij mee zijn. Dus ik druk bezig, maar toen kwam baasje eraan en was nogal aan het mopperen. En ging op de hurken zitten om een foto te maken als bewijs van slecht gedrag en toen dacht ik. ik geef haar een knuffel dat is dat boze humeur zo weer goed........
NIET DUS. Moest voor straf onder de waterslang (hihihi, ze was was vergeten dat ik dat erg leuk vindt....
Nu zit ik voor straf in de stal en mag pas weer in huis tot ik droog ben. Snappen jullie dat nou???? Ik ben zo'n lieve jongen......
Groetjes Lyco-Max

Dit ben ik dus. Lyco-Max

ik ben de hele dag al aan het spelen behalve nu natuurlijk maar straks zie je me weer rondcrossen in de plassen en als mensje niet oplet wordt ze ook nat. Fijn toch? Alleen vind mijn mensje dat niet zo leuk maarja ik ben dan ook een hond! Fijn dat jij ook zo van plassen houdt, ik ben er dol op, zeker als ik nadien een lekkere knuffel ga geven aan mijn mens en als ze niet wilt knuffelen dan spring ik wel even
maar ik ben wel lief hoor 
Zo zie ik er ook regelmatig uit, heel normaal voor een gezonde hond. Trouwens, modder is goed voor je huid, heb je vrouwtje wel verteld toch?
Maar toen kwamen vrouwtje en baasje en die waren niet blij daar hun weg moesten en wij dan in huis moeten.
De buurvrouw hond wilde al niks van me weten.........
Iets wat vrouwtje niet zo raar vondt.......