Een probleem met mijn baasje.........! Help.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wilawander

Een probleem met mijn baasje.........! Help.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-09 14:03

Beste Bokkers

Als eerste even een melding aan de Mods. Ik heb me ingelogd op het account van m'n baasje. Please geen Ban of zoiets dergelijks want dan is ze nog bozer. }:)

Ik heb jullie hulp nodig want snap er helemaal niks van. Een hondenleven is niet makkelijk...... O:) Ik zal eerst even vertellen wie ik ben. Ik heet Lyco-Max. Voor hondevrienden Max. Ben 4 jaar oud en een stoere Duitse Herder man.
We zouden vanochtend eigenlijk naar het hondenveld gaan maar vrouwtje hadt geen zin. Begrijpen jullie dat nou? Ze hadt geeeeeeeeen Zin..... _-:( Ze wilde perse uitslapen. Nou mij niet gezien dus dacht ik ga wat nuttigs doen. :z Nu kwam ik buiten en zag ik de weilanden overal diepe plassen water. Dat is best gevaarlijk voor de paarden dus heb me bedacht deze te gaan uitgraven en het water te verdelen. :)* Daar zal baasje blij mee zijn. Dus ik druk bezig, maar toen kwam baasje eraan en was nogal aan het mopperen. En ging op de hurken zitten om een foto te maken als bewijs van slecht gedrag en toen dacht ik. ik geef haar een knuffel dat is dat boze humeur zo weer goed........ :j

NIET DUS. Moest voor straf onder de waterslang (hihihi, ze was was vergeten dat ik dat erg leuk vindt.... :~

Nu zit ik voor straf in de stal en mag pas weer in huis tot ik droog ben. Snappen jullie dat nou???? Ik ben zo'n lieve jongen...... :(:)

Groetjes Lyco-Max

Afbeelding
Dit ben ik dus. Lyco-Max

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 14:04

Waha gaver zeg,nou kijk je baas maar heeeeeeeeeeeeeeeeellllll erg lief aan misschien maak je het dan nog goed vandaag.

_lieffie_

Re: Een probleem met mijn baasje.........! Help.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 14:06

omg en dan ben je nog langharig ook

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 14:06

Wat een prachtige foto's en wat een mooie hond!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 14:08

BB > BB-itp

Tyrzavm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 14:13

Haha , geweldig! dat verhaal er ook bij! :))

_lieffie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 14:14

zekerz een mooie hond jha, maar wat zal dat een gedoe zijnn geweest om de blub er weer uit te krijgen

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 14:27

tsss, naamsgenoot... is jou Mens ook al zo...
De mijne ook hoor... en water is zo leuk... vooral als je doordrenkt bent en dan je Mens een knuffel geven...

Ik hoop dat je ondertussen opgedroogt bent... erg warm is het nog niet.

groetjes Max, BorderCollie

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 14:36

he gelukkig wou mijn mens vanmorgen wel met me naar buiten!
heb ook in de plassen gespeelt :j of naja eigenlijk gewoon in de sloot gezwommen.
mn baasje meent altijd dat het water in de winter veul ste koud is, maar valt reuze mee hoor!
gewoon hard blijven rennen!
daarna heb ik nog met een boomstam tegen haar benen geslagem }:)
maar dat deed ik niet express hoor :n
dat mens lette niet op, en ik wou er graag langs, dus kwam ik tegen dr aan...
maar goed!
ben nu wel lekker moe, dus ga weer lekker in het zonnetje liggen maffen!

:wave:
groetjes Rosa de bordercollieXstafford :z

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 15:39

Hé hallo Lyco-Max! Ik mocht vandaag wel lekker naar buiten en daar waren ook een heleboel plassen waar ik lekker heb in gespeeld! Mijn mens was daar niet zo gelukkig mee maar ik vond het geweldig :D ik ben de hele dag al aan het spelen behalve nu natuurlijk maar straks zie je me weer rondcrossen in de plassen en als mensje niet oplet wordt ze ook nat. Fijn toch? Alleen vind mijn mensje dat niet zo leuk maarja ik ben dan ook een hond! Fijn dat jij ook zo van plassen houdt, ik ben er dol op, zeker als ik nadien een lekkere knuffel ga geven aan mijn mens en als ze niet wilt knuffelen dan spring ik wel even }> maar ik ben wel lief hoor O:) .

Maar nu ben ik er weer vandoor want de plassen wachten op me! :wave:

Vele likjes van Lotje de Afghaanse Windhond x Dalmatiër (ook langharig)

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 11:34

Hey Lyco-Max, wat een knappe hond ben jij zeg!!!
Samen spelen in de plassen? Mijn baasje zet mij dan ook altijd onder de spuit, maar ik vind dat niet zo leuk hoor!!! Maar ik heb het ervoor over.
Groetjes van Muil, een golden retriever vrouwtje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 11:29

Hoi Max,

Rare mensen heb je toch in de wereld :n
Ben je zo goed aan het helpen en wat krijg je? Stank voor dank! En je doet altijd zo goed je best!
Ik vind je trouwens helemaal niet vies hoor :) Zo zie ik er ook regelmatig uit, heel normaal voor een gezonde hond. Trouwens, modder is goed voor je huid, heb je vrouwtje wel verteld toch?
Ik vind water spuiten ook cool, ik probeer dan altijd uit de slang te drinken, dat water is veel lekkerder dan dat uit mijn bak........

(ik heb ook even ingelogd onder het account van vrouwtje whaha :D Mods (zwemmen jullie vaak in de modder, heten jullie daarom zo?) mag ik ook alsjeblieft geen ban?

Groetjes Tibeau
(hoe is het met Xox trouwens? Ik krijg misschien ook een vriendin, had je wel gehoord he?)

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-09 20:43

Zo even stiekem weer ingelogd. :D Vrouwtje is douchen. Wat fijn om te horen dat jullie het allemaal ook zo leuk vinden. Vrouwtje vindt me nu wel weer lief maar gister was ze boos. Mijn opa (vrouwtje schoonpapa) zei dat ik best in de sloot mocht spelen en daar ben ik samen met Xox ingesprongen maar we zijn heel diep weggezakt en waren toen helemaal zwart en stonken nogal. Opa schrok best en heeft ons laten drogen in de tuin........ :Y) Maar toen kwamen vrouwtje en baasje en die waren niet blij daar hun weg moesten en wij dan in huis moeten. :~ Maar ze waren niet boos op ons maar op opa. We stinken nu nog steeds een beetje en volgens vrouwtje moeten we onder de douche want er zit allemaal opgedroogte drek in mijn lange haren.......... :+ De buurvrouw hond wilde al niks van me weten......... :? Iets wat vrouwtje niet zo raar vondt....... :roll:

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 20:45

Je bent een hele leuke, grote ondeugd Lyco-Max :))

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 20:51

Iel bah vieze max. Ik hou niet van natte honden.
De buurhonden van baasjes moeder gaan ook altijd zwemmen en door de plassen rollen. En dan vinden ze het heeel leuk om zich naast mij uit te schudden. En dan wordt ik heeel erg kwaad. Maar dat vinden ze nog leuker.
Maar verder dan heel hard grommen durf ik niet. De ene hond is een rotboef van een ruime meter hoog. En die is best eng want ik ben maar 26 cm.
En als ik dan thuis kom en ben helemaal nat(en stink), dan moet ik altijd onder de douch terwijl ik helemaal niks gedaan heb :(:)
Maar ja ik ben eigenlijk wel graag schoon dus ga dan maar braaf mee onder de douch en laat mij dan lekker masseren. Dat is het enige voordeel van het douchen :D

Nou max, veel plezier met het rollen door de modder..... mij niet gezien hoor.

Groetjes Billy

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 07:47

Wilawander schreef:
Zo even stiekem weer ingelogd. :D Vrouwtje is douchen. Wat fijn om te horen dat jullie het allemaal ook zo leuk vinden. Vrouwtje vindt me nu wel weer lief maar gister was ze boos. Mijn opa (vrouwtje schoonpapa) zei dat ik best in de sloot mocht spelen en daar ben ik samen met Xox ingesprongen maar we zijn heel diep weggezakt en waren toen helemaal zwart en stonken nogal. Opa schrok best en heeft ons laten drogen in de tuin........ :Y) Maar toen kwamen vrouwtje en baasje en die waren niet blij daar hun weg moesten en wij dan in huis moeten. :~ Maar ze waren niet boos op ons maar op opa. We stinken nu nog steeds een beetje en volgens vrouwtje moeten we onder de douche want er zit allemaal opgedroogte drek in mijn lange haren.......... :+ De buurvrouw hond wilde al niks van me weten......... :? Iets wat vrouwtje niet zo raar vondt....... :roll:

Whaha, slimme Max! Heb je alweer stiekem ingelogd?
Wel leuk he, om zelf een topic te openen :D

Wat stom zeg, dat de buurvrouw niks meer van je wou weten :(:) Maar moet je vandaag onder de douche? Sterkte dan.......
Onder de douche is héél erg ;(

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 15:08

Niet te geloven dat je baasje boos op jou kan zijn.. :)