Hondenstichting Padul in Granada (Spanje)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jessicauvita

Hondenstichting Padul in Granada (Spanje)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-09 10:09

Wie heeft er ervaring met deze stichting http://www.granadapadul.com

Wij willen daar een hondje over laten komen, maar willen eigenlijk eerst wel ervaringen horen van mensen die daar ook een hondje hebben geadopteerd.

Laika

Re: Hondenstichting Padul in Granada (Spanje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 13:01

Geen ervaring, maar ik vraag me toch telkens af, waarom een hondje daarvandaan laten komen, als hier nog keuze genoeg is?

simone_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 17:19

Waarom een hond uit Nederland adopteren als er in het buitenland ook honden zijn die het hard nodig hebben ? Dat mag iedereen toch zelf weten ?

Ik ken de stichting niet, maar je zou even de naam in google in kunnen tikken ;)

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 21:17

De adoptieprocedure klinkt heel goed geregeld en georganiseerd. Let er wel op dat ze ook echt daadwerkelijk op huisbezoek komen, dan is het ook weer een geruststelling voor jou dat ze wel geïntereseerd zijn waar die hond terecht komt. De prijs is ook gewoon de normale prijs. Ik heb zelf een hondje geadopteerd via http://www.sosstrays.be
Dit is ook een hele goeie stichting, misschien dat je hiermee kunt vergelijken qua prijs, informatie over de hond, de adoptieprocedure enz. Wat ik persoonlijk een goeie regeling vind bij die stichting waar ik een hond vandaan heb, is dat zodra jij of iemand in je familie niet meer voor de hond kan zorgen, dat hij weer terug bij hun komt voor adoptie.

Leuk dat je een buitenlandertje neemt ;).