Echt zóóóó goor, en we hebben er ook echt wel meer dan 1..
Er heeft er laatst zelfs 1 in de koelkast gezeten en een gat geboord in een stuk kaas
We zijn super voorzichtig met kruimels ed, proberen alles op te ruimen en schoon te maken ed. Maar ze lopen gewoon inde kasten ed. Ik zie ze ook regelmatig lopen en het is gewoon te ranzig voor woorden. De hele broodtrommel (die inmiddels geen dienst meer doet als broodtrommel) ligt echt vol met muizenkeutels. En ze maken mijn spullen/draadjes kapotWe hebben zo'n verdelgersteam laten komen, maar dat kost 800 euro om een plan op te maken, en daarnaast wonen we in een rijtjeshuis en hebben we een leegstaand buurhuis. Ook dát moet onder handen genomen worden willen we er echt vanaf komen..
So, weet iemand wat er mss te doen is aan deze muizenplaag? We hebben nu van dat gif gekocht, maar verder hebben we alles ook wel geprobeerd..

alleen heb ik er maar 1tje, kan me voorstellen dat 't bij jou erg vervelend is.
Desnoods vraag je (als jullie geen kat mogen van je ouders) of je voor een paar weken een kat kan ''lenen''. Ik woon op een boerderij, hebben 3 katten die niet eens de muizen echt doden maar er vooral mee gaan spelen, maar toch hebben we amper muizen, nergens keutels op het aanrecht o.i.d. en dat ligt toch echt vol met voedselresten, maar zodra de katten een muis of grote spin zien dan wordt dat dier gewoon doodgemarteld!