Dank je! Maar hij groeit zeker lekker door 3 weken geleden bij de DA was die maar 5,8 en nu alweer 9,8. Ik ga zeker nog veel foto's plaatsen ben wel heel erg benieuwd hoe die straks uitgroeid!
Chiqa volgens mij had jij in mijn vorige topic ook al gereageerd Zijn vader het wel papier maar zijn moeder niet. Hij heeft trouwens wel 2 bruine flekjes en bruin langs zijn poeperdje ha ha ha!
Ja hij groeit lekker En hoop dat die schattig blijft ookal is die dan heel groot!
Evelienepien
Geplaatst: 23-03-09 13:27
Wat schetig ! Hij is echt gegroeid! Enne ... van die bank; ik herken het . Wij dachten met onze Mechel, dat mag ze als wij het willen en je raadt het al ....als we thuis zijn, willen wij het altijd
mooi beestje hoor...en van de bank is wel verstandig ja om het zo snel mogelijk af te leren.. als die van ons in de bank zit kunnen wij er niet meer bij hahaha dus die mag het ook niet meer...
Dank je! Als hij groot is neemt die denk ik ook wel heel de bank in beslag ja en we hebben al niet zoveel ruimte meer. Alleen zijn ze als ze klein zijn altijd zo lief en schattig dat je het bijna niet kan laten he