Zoals je in mijn profiel ziet, heb ik een Berner Sennen.
Die heeft al aardige avonturen beleefd, maar gister was het weer raak.
Ik en mijn vader gingen Cai nog even snel uitlaten tegen half 10. We lopen dan ong
een kilometer. Net toen we terug wouden gaan, hoorden we gigantische gejank en gegil uit de bos komen.
Wat bleek!! Het was onze Caitje. We roepten hem en kwam vrolijk/kwispelend aan, maar de bloedspetters vlogen in het rond.
Mijn vader keek nog snel naar het plek wat er gebeurde en zag een klein diertje wegrennen, waarscheinlijk is het een steenmatter geweest.
Cai heeft namelijk ook al een keer een steenmatter op zijn rug gehad.
We zijn toen snel naar huis gelopen, of liever gezegd gerent. Toen we thuis waren, bleek dat hij op zijn eigen tong heeft gebeten en zijn hoektand is naar buiten gebogen. Het heeft tot vanochtend de hele tijd gebloed en is gelukkig daarnaar gestopt. Ook heefet mijn moeder de da gebelt en die zei: Als hij geen pijn heeft en gewoon eet, hoef je inprincipe niks aan te doen. Maar als het begint te irriteren moet we er even heen komen en haalt hij de tand eruit. Maar nu is Cai net zo´n vampiertje. En heeft er geen last van. Ook heb ik net zijn borst even gewassen, want het was helemaal rood in plaats van wit.
Ik zal zo eventjes foto´s van hem maken voor diegene die het willen zien.
Groetjes, Chelly12 en Caitje, de allerliefste lobbes van 55 kg