Spike haar zoon moest natuurlijk ook de verjaardag van zijn moeder vieren dus die ook een lekker bot. (8 jaar)

Omdat ze gaan vechten als ze een bot hebben, heb ik Molly bij mij voor de deur gezet Spike bij mijn broer voor de deur en Kyra lag lekker in haar stal/hok te eten.
Ook Kyra bouvier (de waakhond van bijna 6 jaar) kreeg een bot als traktatie.

Op de terug weg Spike nog een keer op de foto gezet.

En Mickey mocht ook meedingen in de feestvreugde door lekker buiten in het zonnetje te lopen.
Mickey is 19 jaar en eind januari liep hij ineens erg mank en wilde hij niet meer eten.
Ik ben toen met hem naar de DA gegaan omdat ik dacht dat hij het niet lang meer zou redden. Er zijn toen foto's van zijn knieëen gemaakt daar kwam uit dat hij zware artrose in zijn achterknieëen heeft en bij later onderzoek bleek ook dat zijn knieband is afgescheurd. Hij bleek daardoor veel pijn te hebben. Hij heeft toen een kuur gekregen en zware pijnmedicatie en is weer geheel opgeknapt. Soms zie je hem nog wel eens manken maar een operatie (om de knieband te herstellen) zit er voor hem niet meer in omdat mijn DA bang is dat hij de narcose niet zal overleven.
Hij eet ook weer goed en geeft geen pijn aan dus zolang het zo gaat gaan we gewoon door met hem.

En nog 1 fotootje van het feestvarken.