Grote zwarte spinnen tijd?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Aradis

Grote zwarte spinnen tijd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-09 00:07

In 2 week tijd hebben we er hier alweer drie gehad. En aangezien iedereen zegt dat ze altijd in paren komen sta ik alweer doodsangsten uit waar de vierde dan uit zou kunnen hangen..
Nu had ik net een kleinere spin in mn kamer en nu vraag ik me af of dat een baby zou kunnen zijn van een van die grote zwarten. Misschien weet iemand hier wat van af?
Ik wil niet googleën want ik ben bang foto's tegen te komen .. en ik heb wel weer genoeg spinnen gezien voor 1 dag :Y)

Tallout

Re: Grote zwarte spinnen tijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 00:13

Ik heb ze godzijdank nog niet gezien.
Ik sla echt doodsangst uit voor spinnen. Ik ga zelfs het huis uit als ik er eentje zie en dr is niemand in de buurt om het/hem/haar weg te halen..

Ik durf helaas ook niet voor je te googlen :+

AnneMaaike17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 00:15

misschien is het een trio?? daar zou ik het maar op houden want ik durf ook niet te googlen :+

Jukurensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 00:17

Ik wil wel voor je googlen? :) Wat moet ik precies zoeken? Of de grote zwarte spinnen hun kinders meenemen? :P

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 00:22

Het mannetje of vrouwtje is toch altijd kleiner :P ? dus misschien heb je wel al de paartjes gehad :))

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 00:23

Maar ik zit me nu wel te bedenken dat de laatste keer dat ik het met iemand over grote vieze dikke spinnen had ik thuiskwam en er dus een recht op de muur zat. De hond wou hem opeten, maar ik wou dat dinge niet zien rennen _O- Nu maar hopen dat die spin weduwe was :=

Jukurensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 00:26

Frances schreef:
Het mannetje of vrouwtje is toch altijd kleiner :P ? dus misschien heb je wel al de paartjes gehad :))

Dan waren het 3 mannetjes en één vrouwtje? Doet ze goed :7
Laatst bijgewerkt door Jukurensha op 15-03-09 00:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-09 00:26

Frances _O-

Nou.. ik hoorde net van mn moeder dat we er al 4 gehad hebben :Y) ben er niet rouwig om dat ik er een gemist heb :') Maar die is al van 3/4 week terug..

@ Jukurensha : Graag :D En een omschrijving van de babies als het kan O:) Of anders een plaatje in link die ik morgen kan bekijken :o

Jukurensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 00:32

Hmm nou als ik zoek op 'grote zwarte spinnen' krijg ik wel plaatjes, maar geen idee wat de kleintjes zijn, en of het de spinnen zijn die jij in huis had :+

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-09 00:33

_O- verdorie.. Dan moet ik me daar morgen toch echt maar even zelf aanwagen :')
Ik weet ook niet wat de echte naam van zo'n spin is .. Volgens mij zijn het gewoon huisspinnen..

Toch Bedankt :D

Jukurensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 00:36

Ja ik weet het dus ook niet, hoe ze heten :P

Sorry haha, maar ach als het er uiteindelijk toch 4 waren, maakt het niet uit dan komen er vast niet meer! :+
En als er toch wat meer komen, maak dan even een foto, dan kan ik vergelijken op google :D

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 00:36

oeps O:) ik dacht dat ze 3 grote had gehad en nu nog 1 kleine :') maar dan zouden er idd nog 2 vrouwtjes missen :oo Was die die je gemist had groot of klein? want als die ook groot was staan je dus nog 3 vrouwtjes te wachten >;)

Tja het is al laat he O:)

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 00:42

Ja mijn vriend heeft er laatst ook weer een gevangen (ik stond buiten) Nu nummer 2 afwachten.

Wij hadden het vorig jaar ook hadden er 1 gevangen toen zei ik tegen mijn vriend dan moet nummer 2 ook ergens zijn en die zagen we toen ook nog zitten. Helaas was die te snel, dan zit ik de eerste tijd dus echt niet lekker

Jukurensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 00:47

Fantast schreef:
Ja mijn vriend heeft er laatst ook weer een gevangen (ik stond buiten) Nu nummer 2 afwachten.

Wij hadden het vorig jaar ook hadden er 1 gevangen toen zei ik tegen mijn vriend dan moet nummer 2 ook ergens zijn en die zagen we toen ook nog zitten. Helaas was die te snel, dan zit ik de eerste tijd dus echt niet lekker

Als ik er ééntje zie moet het hele huis doorzocht worden of er meerdere zijn. Anders durf ik m'n bed niet eens in :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 12:08

wij hadden er gister ook 1, heb een uur niet gelopen op de grond :=

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-09 21:16

_O- Waar heb je dan op gelopen Takkie_muis?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 09:57

niet bleef maar zitten ;=

diesel83

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 10:04

aaahhh die grote zwarte spinnen hebben wij ook weleens en idd ze zijn altijd met zn 2e!meestal als ik er 1 vermorzeld heb, ben ik echt een uur mee bezig want ze zitten altijd op het plafond en ik durf dan niet op een stoel te staan dus pak een heleboel slippers en schoenen en ga ze tegen t plafond gooien tot ik de spin naar beneden zie vallen en dan val ik em pas echt aan met mn schoen!!haha. maar meestal zit 1 of 2 dagen later de andere spin ook op t plafon dus kan ik weer aan de gang. Ze zijn zo vies en grrrrooot!dat lijfje in het midden met kromme geknikte poten eromheen zoooooo vies

kijk metteen naar t plafon of ik er 1 zie ril ril

diesel83

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 10:09

http://partyflock.nl/topic/983630:Huisspinnen.html
hier kwam ik een plaatje tegen volgens mij bedoel je deze?!

grappig om de reacties van mensen te lezen hier. als je naar beneden scrolt zie je een foto dan ga je echt gillen dat is een nest in de hoek van een kamer!!ieeeeeeeeeel
Laatst bijgewerkt door diesel83 op 19-03-09 10:23, in het totaal 1 keer bewerkt

diesel83

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 10:13

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 10:14

ik ga niet kijken :=

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 10:22

Haha, hier nog een met van die monsters in huis!!! En inderdaad, als ik er 1 gehad heb, kan ik er donder op zeggen dat er een paar dagen later er nog een zit.... En helaas, ik woon alleen, dus gillen, negeren, wegrennen, het helpt me allemaal niks, ik zal ze toch echt zelf moeten aanpakken :+ En weet je, als je een paar jaar in zo'n situatie zit, dan went het!!

oké, ik pak ze niet op, ik laat ze ook niet in leven, maar inmiddels pak ik rustig mijn vliegenmepper en sla ze dood. Mijn hartslag gaat niet eens meer een ietsiepietsie omhoog! En op zoek naar nummer twee? welnee. Ik vind hem toch niet. Hij komt vanzelf wel. En ondertussen, na 8 jaar in 1 huis geleefd te hebben met een ontelbare hoeveelheid van die dingen, ben ik er achter dat ze toch echt niks doen := Al ga ik ze nooit leuk vinden :P

Maar inderdaad, die van de plaatjes. En dan met een doorsnede van zo'n 6 tot 8 centimeter, die je inderdaad niet wilt zien rennen.

Maar het is er wel weer de tijd voor, want ik heb de afgelopen weken er al weer meerdere vermozeld ja. Heb helaas een slecht geïsoleerd huis, dus ze komen hier erg makkelijk binnen.

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 10:55

Ik heb er echt een hekel aan :P Ben bang dat als ik iets doe dat ze dan gaan rennen en ik ze kwijt ben _O-
Wij hadden eerst ook zo'n speciaal spinnenvangsysteem aan zo'n stok zodat je ze van veilige afstand aan kunt pakken _O- Alleen de spin die ik van mijn kamer wou vangen was daar te groot voor (hadden wel even mogen vermeleden dat die voor kleine spinnies is :=) Maarja die spin kwam er dus steeds weer uit en ik stond hem te flippen _O-

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 10:59

Pfff bah! K.utbeesten!
Ik vind ze doodeng en laat ze mijn vader weghalen, maaaaaar.. Wat nou als die niet thuis is? Blijven kijken terwijl je hem eigenlijk niet wil zien, maar je wil ook niet dat ie weg loopt :P Dan maar wachten tot iemand 'm weg haalt. No way dat ik dat ga doen :P

Ik heb er nu nog geen gezien *klopt af*. De laatste is denk ik iets meer dan een half jaar geleden..

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 11:01

Stofzuiger erop, daarna handje soda erin... dag spin! ;)