Onze jeweetwel kater Gizmo heeft de gewoonte gewoon lekker ergens op zijn rug te gaan liggen, met z`n pootjes omhoog. En niet afentoe maar echt paar keer per dag. Blijkbaar vind hij het lekker liggen maar ik heb dit nog nooit bij andere katten gezien die dit zovaak deden Hebben meer katten zo`n rare of andere rare gewoonte??
2 foto`s als voorbeeld wat ik bedoel
Sodeletuut
Geplaatst: 13-03-09 11:34
Dat doet een van mijn katten ook altijd *zoekt foto's* Edit:
Laatst bijgewerkt door Sodeletuut op 13-03-09 11:40, in het totaal 2 keer bewerkt
ik heb ook een filmpje, ligt hij echt met die voorpootjes opgetrokken, net een konijntje en met z`n staart over zn buik maf ding
Kaitlyn
Geplaatst: 13-03-09 11:37
Ik kan de foto's hier niet zien maar onze katten doen dit regelmatig. Vooral onze jeweetwel kater Luna. De poes Pippi doet dit ook heel regelmatig. Ik zal eens kijken of ik er foto's van heb of dat ik ze een keer kan maken
Ik vind het er wel altijd leuk uitzien, die buik is dan ineens zo aaibaar
Onze katten slapen ook vaak helemaal gestrekt. Het liefst op de tegels. Wij hebben vloerverwarming en dan zoeken ze echt zo'n plekje op waar de warmte zit zeg maar. En gaan ze helemaal gestrekt liggen haha. Het liefst in de het midden van de kamer zodat iedereen over ze heen moet stappen
Anoniem
Geplaatst: 13-03-09 11:44
en zo ligt onze andere meestal, lekker smelten op de verwarming na een half uur is ze dan helemaal sloom en slungelig
zoals je ziet past het ook niet helemaal,al het vet hangt er overheen hahaha
Ja gizmo gaat ook altijd midden in de kamer op zn rug liggen en tilt dan afentoe zn koppiej op om rond te kijken, echt zo`n maf gezicht geweldig hahaha
Zal eens kijken of ik vh weekend thuis dat filmpje erop kan zetten
Lizzy spoort ook niet
Rinthoron
Geplaatst: 13-03-09 11:50
VivaLaVida schreef:
en zo ligt onze andere meestal, lekker smelten op de verwarming na een half uur is ze dan helemaal sloom en slungelig
zoals je ziet past het ook niet helemaal,al het vet hangt er overheen hahaha