Zelf hebben ze er nog geen weet van uiteraard.
Ik heb 2 zusjes uit het zelfde nest en een van de 2 was anderhalve week terug voor het eerst krols.
( lente heerlijk
)Kon niet hoesten of geluid maken en mevrouw lag direct met de kont omhoog.
Ze werd een tiran tegenover de andere poes dus had direct de keuze gemaakt. En ja dan direct alle twee maar.
Wie heeft tips voor een zo makkelijk mogelijke thuiskomst. Wat kan ik verwachten?
Als het goed is mag je je katten ophalen als ze goed uit de narcose zijn. In het begin kunnen (soms) ze nog wel wat zwalken. Zorg ervoor dat je een lekker warm en zacht plekje hebt. Met eten zou ik een beetje voorzichtig zijn, begin met een lepeltje recovery voer, kan je meestal kopen bij de DA. En dan de volgende dag een beetje meer geven tot ze weer hun normale portie krijgen. 
. Die van ons lag heerlijk op de bank, maar stond op een gegeven moment half dronken op (poezel was echt nog half van de wereld) en donderde er op een onbewaakt moment zo vanaf (op het harde richeltje van de kachel). Toen heeft hij maar de nacht in een doos gelegen in de hal, met een barricade zodat poes de trap niet op kon (en vooral niet er vanaf vallen
ik was het even vergeten
(mooie naam