Kat eet kaas van mijn brood

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nobbygaard

Kat eet kaas van mijn brood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-09 14:20

Ik lig op dit moment ziek op bed mijn brood te eten en de kat ligt daarbij heerlijk op schoot (is ook weer een keer blij dat er iemand overdag bij hem thuis is). Hij probeerde de kaas tussen mijn brood af te eten :9 , dus heb ik maar een paar kleine stukjes voor hem gesneden. Nu zit hij heerlijk te genieten van zijn stukjes kaas.
Nooit geweten dat een kat kaas lust. Zo leer ik na al die jaren toch weer wat bij. :)

MiSsY_Me

Re: Kat eet kaas van mijn brood

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 14:21

Oja, de meeste katten vinden kaas heerlijk :)

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 14:25

Oh ja kaas zijn ze gek op! :j

Onze katten lusten bijna alles.. Bloemkool, aardappelen, meloen, banaan, mandarijn, gekookt ei, appel en ga zo maar door..

Als ik een broodje op de bank eet, heb ik zowiezo 4 toeschouwers die ook graag wat zouden willen.. :')

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 14:29

Laat jij je het kaas van je brood eten joh... :') Kat zal wel blij met je zijn dat je een paar stukjes voor hem hebt gesneden :j .

RelarDevi

Thuis moet ik absoluut niks laten liggen, ook geen potjes open ed.
Jaren geleden was mijn moeder vergeten tafel af te ruimen voor ze naar werk ging, alles open.. Kom ik terug, aan alles was er geknabbeld of gelikt.. Zelfs boter, chocopasta..

aliealie

Die van ons is ook gek op kaas! Hij hoeft het geritsel bij de koelkast maar te horen en hij staat al paraat om een stukje te bemachtigen! :D

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 14:32

Zodra bij mij thuis de kaas uit de koelkast komt staat meneer als eerste onderaan het aanrecht te wachten. Moet zeggen dat ik ook geen zak chipito's op tafel kan laten liggen! Van de zomer viste hij zelfs meloen uit de fruitsalade :D

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 14:33

Die van mij komt het vantussen mijn brood pikken, dus ja ze is er eigelijk gek van :D

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 14:36

Onze kat lus geen kaas haha.. Is wel gek op tomatensoep, vreet zo de pan leeg als het lukt, owja en spinazie kunnen we ook niet onbeheerd achterlaten..en zuurkool ook niet

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 14:42

Joto... ik weet niet zo goed hoe ik het vriendelijk moet brengen...maar... jouw kat spoort niet! :') Doet me denken aan mijn katje van vroeger; die at meloen van mijn bord en liet de ham liggen... popcorn vond hij ook lekker...

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 14:47

1 van mijn katten is ook verslaafd aan kaas, toen ik nog op school zat liet ik wel eens mijn tas slingeren met brood en kaas er in, nou reken maar dat de tas in zn geheel werd geplunderd, en idd netjes het brood laten liggen maar de kaas was nergens meer te bekenen :=

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 14:52

Die kat van mij vindt kaas heerlijk. Maar mijn andere kat lust het niet... hij lust ook geen vlees zoals boterhamworst of ham, maar hij lust wel weer vis. Ook niet allemaal trouwens....

nobbygaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-09 14:59

Er zijn dus nog katten met een nog gekkere verslaving :(:)

Citaat:
Onze katten lusten bijna alles.. Bloemkool, aardappelen, meloen, banaan, mandarijn, gekookt ei, appel en ga zo maar door..

Citaat:
Onze kat lus geen kaas haha.. Is wel gek op tomatensoep, vreet zo de pan leeg als het lukt, owja en spinazie kunnen we ook niet onbeheerd achterlaten..en zuurkool ook niet

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 15:06

ik heb er hier 1 lopen die een moord doet voor asperges en sperziebonen

rare wezens kunnen het zijn

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 15:08

Zo is mijn kat verslaafd aan chips :+ Zodra die een zak hoort kraken staat ze naast je. En ze moet 's ochtends altijd uit mn beker melk drinken, ze blijft het net zolang proberen dan totdat je toegeeft.

Rare beesten zijn het eigenlijk ook!
Laatst bijgewerkt door LizMD op 03-03-09 15:10, in het totaal 1 keer bewerkt

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 15:09

Probeerde hij de kaas van je brood te eten?

Dat lijkt me zo onhygienisch. (Kom ik weer aan)

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 15:11

LizMD schreef:
Zo is mijn kat verslaafd aan chips :+ Zodra die een zak hoort kraken staat ze naast je. En ze moet 's ochtends altijd uit mn beker melk drinken, ze blijft het net zolang proberen dan totdat je toegeeft.

Rare beesten zijn het eigenlijk ook!

Mijn kat ook :+
Soms is het wel grappig (maar ook heel flauw) om hem een pittig chipje te geven, minder gemauw en gestaar voor een tijdje :+ ~~}>

nobbygaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-09 15:13

eenitraM schreef:
Probeerde hij de kaas van je brood te eten?

Dat lijkt me zo onhygienisch. (Kom ik weer aan)

Ja dat probeerde hij, maar omdat ik dat ook niet smakelijk vind had ik snel wat kaas voor hem gesneden.

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 21:27

Ik kan ook nooit ongestoord eten en drinken :Y)

Alles moet dat stel proeven en als ik niet snel genoeg wat geef naar hun zin, jatten ze het gewoon van mijn bord.
Ze zijn vooral gek op ijs (water- of roomijs, maakt niet uit) en beenham, maar ook stukjes paprika, komkommer, fruit, chips en koekjes eten ze op als ze de kans krijgen.

Het betekent wel, dat ik nooit eten op tafel of op het aanrecht kan laten staan :+

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 21:28

vinden ze heerlijk bij ons ook :P
maar onze is niet helemaal wijs... ze eet ook watermeloen :+

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 21:35

mmm bij mij kan ik vrijwel alles laten staan, die van mij talen er niet naar. danoontjes en kwark vind mijn ene kat wel erg lekker. die andere houd van brinta. vers willen ze verder eigenlijk niks.

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 21:38

Onze ene kat houdt eigenlijk alleen maar van zijn brokjes en van zijn kattensnoepjes, zelfs gekookte kip enzo wilt deze madame niet. De andere kat eet alles wat los en vast zit, vleeswaren, kaas, chocopasta, etc. We zijn er sinds kort ook achter dat mevrouw aardbeienlimonade ook erg lekker vindt (wel aangelengd met water).

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 21:40

Ik stond mijn kat net niet kroepoek te voeren := Verder eet ze vissenvoer en rattenvoer :=

Nee kaas vinden ze heeeerlijk :)

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 21:45

nou, die van mij eten niet alleen de kaas van mn brood, maar nemen het liefst ook gelijk heel mn broodje mee!

Ik kan echt niet ongestoord eten! Ja, of ik moet gaan staan :D

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 21:48

ik neem 's avonds nog wel eens een crackertje met kaas en dan komt onze oude poes er gelijk bijzitten; die wil ook kaas! Dat is gekomen toen zij vorig jaar last had van haar gebitje. het einge wat ze wel wilde eten was een stukje kaas. Nu komt ze dus zeuren om kaas. de rest van de dag dus niet, niet tussen de middag als ik kaas op brood heb, alleen 's avonds.
We hadden ooit een kat en die was verslaafd aan kroepoek. Als je een zak kroepoek opentrok, zat poes al op tafel, zeuren om een stukje. Haar bijnaam was dan ook: kroepoekje.
O ja, oude poes likt 's morgens het bakje van de kwark uit.