reading bij vermissing huisdier?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

car0linee

reading bij vermissing huisdier?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-09 12:01

Mijn poes is sinds zaterdag 28 februari vermist.
Ik woon in een erg rustig dorp, onze straat is doodlopend en onze poes is nooit langer dan 1 dag weggeweest.
Ze komt ook nooit veel verder dan onze straat.
Ze draagt een halsbandje met haar naam erop, dus ze is makkelijk te herkennen als ze langs de weg ligt oid.
We hebben de asielen bij ons in de buurt afgebelt, gemeente gebelt of ze toevallig onze poes gevonden hadden (misschien dood langs de weg) en ik ben alle lange stukken wegen bij ons afgefietst, miljoenen rondjes door het dorp en haar geroepen maar we hebben tot nu toe niks gevonden.
Nu zijn wij bang dat ze misschien ergens opgesloten zit (er staat hier zowieso 1 huis leeg die verbouwt word en anders misschien in een hokje hier ergens).
De poes van mijn tante heeft laatst ook een week opgesloten gezeten in een hokje (was door het dak heen gezakt).

Nu was mijn vraag, hebben mensen ervaring met een reading (dmv foto?) bij de vermissing van een huisdier?

Anoniem

Re: reading bij vermissing huisdier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 14:01

Dat zou ik nou nooit doen.

Ik geloof daar niet zo in. Het is de tijd van het jaar joh, veel katten hebben het op de heupen.

Poes gesteriliseerd?
Is ze gechipt? Sowieso handig om Amivedi even in te lichten :j

Black_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 14:06

Euhm als jij daar blij van wordt moet je dat doen. Ik zou er persoonlijk mijn twijfels bij hebben.
Een kat is en blijft een dier me een eigen wil. Het kan zijn dat ze vast zit, het kan zijn dat ze een 'wandelingetje' is gaan maken. Vergis je niet in de afstanden die katten afleggen. Ik zou gewoon even rustig afwachten

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 15:44

Heb je al bij alle mensen in de straat aangebeld om te vragen of zij even in een schuur oid wilden kijken? Dat is ook nog een optie. En dan telkens je cirkel wat uitbreiden misschien. Bij de mensen die niet thuis zijn kan je misschien een briefje op de deur plakken met het verzoek, en je telefoonnummer.
Reading, tja ik geloof er wel in, maar er zit erg veel kaf onder het koren op dat gebied. Het risico dat het je alleen maar geld kost, én dat je zo iemand financieel ondersteund zonder er zelf iets aan te hebben is dus heel groot.

car0linee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-09 16:05

Ik geloof ook best wel dat het de tijd van het jaar is dat alle beestjes de lente in hun hoofd hebben.
Vind het alleen zo raar dat onze poes nu weg is, omdat ze in de 9 (bijna 10) jaar dat wij haar hebben nog nooit weggeweest is.
Onze poes is gesteriliseert maar niet gechipt (zei het deze week nog tegen mijn moeder...).
Ik heb al contact opgenomen met Amivedi en ze komt straks op de site te staan.
Mijn moeder heeft zowieso aan de meeste mensen in onze straat gevraagt of ze in hun hok willen kijken.
En nu een blaadje bij ons op de schutting gehangen dat onze poes vermist is en of mensen in hun hok willen kijken of ze daar ook vast in zit.

@Laika: Ik zal vanavond nog even langs de andere huizen en zoals jij al zei ik geloof zelf ook wel in readings maar zou dan ook wel graag resultaat willen zien.
En niet dat ik er voor betaal en nog steeds geen stap verder ben.
Maar zoek toch een manier om haar weer te vinden aangezien ze nog nergens gezien of gevonden is.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 11:23

Ik zou het wel proberen als ik jou was...
Je hebt ook mensen die het gratis doen of voor weinig, dan weet je iig zeker dat ze het niet om het geld doen.

Ik heb het zelf laten doen bij een hond die vermist is. Helaas woonde we in Turkije toen we haar kwijtgeraakt zijn en wonen we nu in NL, dus ik kan haar niet meer gaan zoeken. Wel heeft de reading mij heel veel rust gegeven en schijnt iemand haar (na een tijd van zwerven) in huis gehaald te hebben en heeft ze een fijn leven.
Ik ben heel blij dat ik dit gedaan heb, ik kan het nu laten rusten.
Ik geloof er ook echt in, dit omdat er dingen naar voren kwamen uit de reading die niemand weet.

car0linee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-09 18:31

Ik zit er dus zelf ook wel sterk over na te denken.
We weten nu ook niet waar ze zit of wat haar overkomen is en dan blijf je toch steeds een soort hoop houden.
Iedereen zegt ook dat ze wel weer terug komt, maar ze is nog nooit in de bijna 10jaar dat ze bij ons is zolang weggeweest.
Bedankt voor je berichtje!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 18:38

Ik zou het zeker niet laten , er zijn idd genoeg goede mediums die het voor niets of voor een beetje doen.

Weet je nog dat topic met dat net geboren veulen dat spoorloos was?
Die is gevonden met behulp van tips van een medium hier op bokt.

Dus het kan zeker helpen,hoewel je geen wonder moet verwachten.
Een medium kan wellicht zien waarin een dier is ( opgesloten, of dood of iets in die trant) maar het is niet net als Charmed dat ze met een pendel kunnen aanwijzen waar je dier is.

car0linee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-09 18:57

Bedankt voor je berichtje Crossmonster!
Ik heb het topic in kwestie eens opgezocht en heb nu via de site van deze medium een mailtje gestuurd.
Ik hoop dat ze ons verder helpen kan en dat ik wat informatie over onze poes krijgen kan.

Als ik alleen al weten zou of ze nog leeft of niet, zou die onzekerheid al wegnemen.