Vermist: Hondje Diego, omgeving Mijdrecht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nikkigioa

Vermist: Hondje Diego, omgeving Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 22:49

Anderhalf jaar geleden ben ik mijn hond kwijtgeraakt op de Veluwe. Na dagen zoeken (met man en macht) hebben we hem uiteindelijk 60 km verder gevonden, dankzij een tip via internet. Dat is de reden dat ik nu opnieuw een advertentie plaats, maar het betreft gelukkig niet mijn eigen hond dit keer! Ik vind het heel erg dat de hond van deze mensen al zolang vermist wordt en hoop dat veel bokkers deze advertentie zullen lezen.

DIEGO wordt sinds 20 januari 2009 vermist uit de wijk Hofland in Mijdrecht.
Beschrijving Diego; Diego is een reu, kruising TERRIER JACK RUSSEL, ruwharig, wit/lichtbruin, 4 jaar en is gechipt. Hij draagt een blauwe halsband met strasssteentjes. Hij is een slagje groter dan de gem. Jack Russel. Diego is heel lief, maar héél angstig. Volgens degene die hem als laatste heeft gezien, zit Diego onder de modder, heeft hij wondjes en is hij erg mager.

Wanneer je Diego ziet, bel dan direct (24/7 voor telefoonnummers: http://link.marktplaats.nl/228958099) Als je de mogelijkheid hebt, hou hem dan in de tussentijd van een afstand in de gaten. Ga alstublieft niet achter hem aan, dan rent hij weg. Ook wanneer je Diego gezien hebt of denkt dat je hem in de afgelopen weken hebt gezien kan je bellen (graag!). Diego wordt inmiddels al meer dan een maand vermist...

Dit is Diego:
Afbeelding

Rivendell

Re: Vermist: Hondje Diego, omgeving Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 00:01

Ik zag het opsporings briefje al in de buurt hangen. Ik kom eigenlijk alleen aan de kant van Uithoorn, dus ik zal hem niet zien vrees ik. Ik zal sowieso mijn ogen openhouden.