Meneer is nogal een ruig beest, wat betreft vechten etc, hij is dus meer litteken dan dat hij kat is. Ik heb hem ook eigenlijk nooit binnen gehad. Hij is een paar keer "gewond" geweest. Had een terugkerent abces op zijn schouder, heeft zijn voorpoot behoorlijk ontveld gehad etc. Tijdens die periode's heb ik hem in de serre gehad, met een grote rechthoekige bloembak met zand als kattebak enzo. November vorig jaar, moest ik mijn huis uit en kon de kat niet meenemen. Hij is dus to mijn grote spijt daar blijven lopen. Ik maakte me er ook niet echt druk om, aangezien meneer overal wel adresjes had om te eten en het in de buurt niet druk was.
Ik woon nu pas weer in hetzelfde dorp, maar dan een heel stuk verderop en aan een drukke weg. Kwam ik hem vanmiddag tegen bij de supermarkt aan diezelfde drukke weg
Hij kwam er gelijk aan en zette zijn grote zware katerstem op.
Hij is zo mogelijk nog meer litteken geworden, een behoorlijk stuk lichter (hoewel hij nog steeds gewoon vet is :p ) Ik zag dat hij weer last van dat abces heeft gehad en hij mist een slachttand waarvan het wortelkanaal bloot ligt. Ik heb eigenlijk niet getwijfeld en hem meteen meegenomen naar mijn nieuwe huis en nu ligt hij dus hier, op de stoel te slapen, na doodsangsten te hebben uitgestaan in de auto. Hij heeft geen enkel probleem met mijn andere katten, die kende hij immers wel, hoewel zij het natuurlijk wel wat vreemd vinden. Maar dat alles is geen probleem.Wat wél een probleem is, is wat hij in hemelsnaam met mij huis gaat doen
Aangezien hij al 8 jaar oud is, en altijd buiten gelopen heeft. Hij is tot op zekere hoogte zindelijk, dat wil zeggen dat hij dus op de bloembak met zand gaat. Ik heb hier echter niet de mogelijkheid om zo'n ding neer te zetten, en ten 2e is dat ook niet iets waar ik op zit te wachten
De vraag is dus of hij gewoon op de kattebak zal gaan. Zo niet, heeft iemand een optie hoe ik hem dat nog leer? 
Het 2e probleem is: HIJ STINKT! en heeft diaree door de rommel die hij opgevreten heeft. En uit ervaring weet ik dat die diaree niet zomaar ophoudt, laat staan de stank. Wie heeft hier tips voor?
Alvast bedankt
Hij zal het beslist niet leuk vinden, en het is toch een kilo of 7 kat met klauwen als scheermessen 
Ben wel benieuwd naar een foto van dit wilde kolos
. En toen ik later naar een huis met tuin verhuisde gingen ze nog nauwelijks naar buiten, ook al was de deur wijd open, ze gaven er gewoon niks om. Het kán dus wel dat een kat die buiten heeft geleefd zich eigenlijk veel pretiiger voelt als hij binnen is, dat is toch een beetje een kwestie van proberen. Zou hij het echt niets vinden dan kan hij altijd weer terug.
. Per ongeluk kwam ik er achter dat ze wel tegen dat diepvriesvoer van Carnibest kon, en dat is nog steeds het enige wat werkt. Zodra ik weer een keer brokjes of blikje geef van welk merk dan ook dan gaat het mis. Onze andere ('nieuwe') poes wil juist alleen maar brokjes of vis, die is kennelijk niet anders gewend en ze doet het er prima op.