Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nuage schreef:Ja dat doe ik ook met mijn stem. Maar hoe zet je ze terug op hun plaats hilly200? Ook gewoon door ze in hun nekvel te pakken en terug te zetten? Of doe je het anders?
Nuage schreef:Dat zijn die van ons welZe heeft sinds 2 dagen haar halsband ook overdag om. Ik zal eens kijken of ik dat ook kan doen. Vind dat nekvel grijpen niet zo leuk namelijk om te doen maar normaal had ze dus geen halsband om.
Dat van dat eten zal ik eens proberen. Maar echt enthousiast wordt ze nooit over eten, ze is niet echt gericht op eten.
femmefatale1 schreef:Schoppen vind ik echt niet kunnen wij hebben onze honden ook al vanaf pup opgevoed eentje hebben we zelfs gefokt en hebben zonder geweld een baasgerichte hond en lieve en vrolijke hond.Een Rottweiler pup van 11 maanden die gromt en naar je bijt????
Gelijk een schop onder zijn donder! Is ie gek geworden??
Dit is geen spelen, maar aftasten..!
Mijn kruising Rottweiler luisterde al super vanaf 5 maanden en heeft ook 1x een poging gedaan.. dat heeft hij geweten.
Nu is hij 1,5 en zelfs de volwassen honden om ons heen luisteren niet zo goed als onze jonge hond..!
Hij is niet gedrild of zo, maar weet gewoon wat hij mag en wat niet. Verder een hele vrolijke, baasgerichte hond die supergoed luistert.
Een Rottweiler heeft een baas nodig en moet zijn plek weten!
Weet hij dat niet of corrigeer je em niet voldoende, zal je later een probleemhond krijgen..