Het zijn baardagamen, een mannetje (Geronimo) en een vrouwtje (Silvie).
We hebben ze ongeveer een jaar geleden van iemand overgenomen. Geronimo is de echte man en ziet er goed uit, maar Silvie is, ehm, een soort van kneusje.

Kijk en geniet.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
absque_dubio schreef:Leuk zijn ze he.![]()
Geronimo is denk ik nu 3 jaar? En Silvia 2. In ieder geval zijn ze nog niet oud.![]()
En ze eten niks kwa fruit, alleen groenvoer en krekels. De rest vertikken ze om te eten. Het is al knap dat ze eindelijk groenvoer eten. Volgens mij hebben ze best wel wat gemist bij de vorige eigenaren.![]()
Silvia is echt sneu, je moet de krekel voor haar neus vasthouden, en dan nog pakt ze 3x mis, en dan met een beetje geluk heeft ze hem wel. Net of maar motoriek niet helemaal goed is oid.
beestenfreak schreef:geen fruit maar wel groente? appart bij die van mij is het andersom![]()
die van mij vind sprinkhanen idd erg lekker maar ze zijn wel een stuk duurder dan krekels.
@ sayenti : 1 keer per maand vit.? ze horen ong. 5 keer per week calcium preperaat over het voer te krijgen en 1 keer per week vit. ( en een uv b lamp natuurlijk) anders kunnen ze bv botvergroeiïngen e.d krijgen.....
(kattenvoer is goed maar ik geloof dat ze dat gel achtige spul er niet bij mogen hebben en niet te vaak?)