Misschien zijn er mensen die aan deze oproep ook gehoor kunnen geven
FW: Help de dierenmishandelaar te vinden!!!!!! Doorsturen naar iedereen die je kent!!!
herderpups gedumpt
Hallo,
Via de dierenambulance kwam het bericht binnen dat er een pup dood in het bos was gevonden.
Even later belde de vinder van de dode pup dat er 4 dode pups verspreid lagen.
Onze dierenambulance is uitgereden (carine)
En bij aankomst bleek het dat het in het totaal om 5 herder pups ging van 8 weken. De pups zijn gevonden in het bos tussen lemele en ommen. De 5 herder pups zijn vermoedelijk levend gedumpt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De arme diertjes lagen opgerold in elkaar waren nat en vies. Ze hebben allen een eigen plekje gevonden om te sterven.
Hier een aantal foto's van het verschrikkelijke nieuws. En een reactie van Carine, die de dieren gezien/gefotografeerd heeft.
Met vriendelijke groeten Team De crull

Beste mensen
Afgelopen weekend (24 januari 2009) werd mij weer eens duidelijk hoe slecht de mensheid kan zijn...
We werden gebeld door een man die een dode herderpup had gevonden. Uiteindelijk, toen ik op de plaats delict kwam, bleken het 5 dode pups te zijn! De pups hebben verspreid door het bos gelegen. Allemaal binnen een straal van ongeveer 10 meter.
Echt zo gruwelijk! Zo onbegrijpelijk!:mouth:
Deze pups waren ongeveer 6 tot 8 weken jong en hebben hoogstwaarschijnlijk nog geleefd toen ze gedumpt werden in een bos tussen Lemele en Ommen. Gedumpt tijdens een enorm onstuimige nacht. Geen wonder dat deze kleine wezentjes het niet overleeft hebben...
Welke Neanderthaler doet zoiets toch? Echt niet te geloven!!!! :wtf:
Ik ben er de rest van het weekend slecht van geweest... Als ik het nu weer voor me zie, (want dat beeld staat op mijn netvlies gebrand!) lopen me weer de rillingen over de rug.
Met deze mail hoop ik misschien te kunnen achterhalen wie deze gruweldaad heeft gepleegd. Mis jij in de buurt ineens een aantal herderpups (waarschijnlijk mechelaar of kruising mechelaar) van 6 a 8 weken, laat het me dan a.u.b. weten. Misschien kunnen we degene die dit heeft geflikt pakken, want dit zou niet ongestraft mogen blijven! Zouden jullie deze mail ook please door willen sturen naar al jullie vrienden?
Ik heb foto's bijgevoegd van wat ik aantrof... Erg schokkend, maar wel de realiteit, helaas!
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Groetjes Carine