vandaag een jaar geleden..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

rakkertjuuhh

vandaag een jaar geleden..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-09 12:42

Vandaag is mijn hond Simba een jaar overleden ;(
het was mn alles, mn maatje 13jaar lang..
En heb er echt altijd last van gehad sinds zijn overlijden.
En denk er nog altijd wel aan.. en als ik dan ergens kom waar ik met hem liep moest ik altijd gelijk aan hem denken.
Ook blafde hij altijd erg naar luchtbalons en als ik dan 1 zie schieten de tranen gelijk in me ogen..

1Februari 2009

Heb ik een nieuwe hond genomen, een labrador weer, nu in het zwart
Ik had het zo zwaar met de verlies van me andere hond..
dacht het word tijd voor een nieuwe hond, en nu heb ik die dus
donder, en het is echt een super schat,hangt hele dag bij me,leuk spelen super trouw, alleen voel ik me steeds rottig als ik na een leuke dag niet aan me andere hond heb gedacht,en leuk heb gehad met Donder.
Vooral ook omdat me andere hond altijd zo super jaloers was.
dit zal wel heel stom klinken maar herkent dit mischien iemand?

Mars

Re: vandaag een jaar geleden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 13:04

Logisch dat je overleden hond erg mist, 13 jaar is echt behoorlijk lang en een hond wordt toch een soort lid van je familie. Tenminste zo zie ik het wel altijd (we hebben zelf ook altijd honden gehad). Probeer lekker te genieten met je nieuwe hond, hij zal je overleden hond nooit kunnen vervangen natuurlijk, maar hij kan net zo goed je maatje gaan worden :j

Verdriet slijt uiteindelijk, al kan het lang duren ik ben zelf ook een tijd van slag geweest toen onze vorige hond werd ingeslapen.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 13:05

Wij hebben gelijk een andere hond genomen,een heel ander ras.Met haloween brand ik een kaarsje bij zijn foto en dan schiet ik nog vol.Het moet slijten maar het duurt een tijd.

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 13:06

vervelend! zoiets is nooit leuk :n

ik hoop voor je dat je hetverlies kan verwerken met je nieuwe hond. :(:) sterkte!

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 13:08

:(:)

Ik 'herken' het wel, was toen onze hond overleed wel heel wat jonger (6jr), maar heb het toch al wel heel sterk meegemaakt. Ik miste mijn vriendje, waar ik mij vertrouwd voelde. Ik durfde nooit alleen naar beneden, maar ik wist dat de hond beneden was en die wel even alle schurken weg had gestuurd haha. Maar zins dat die dood was, kwam ik nooit alleen beneden als het nog donker was enzo. Wachte net zo lang tot m'n ouders of m'n broertje ook naar beneden gingen. Heb vele malen zitten huilen om hem.. ;(

Uiteindelijk na 6 jaar ehbben m'n ouders toch weer een hond genomen, hun hadden het zo moeilijk met het verlies van onze vorige hond dat ze bang waren van schuldgevoelens etc. Deze hond kwam per ongelijk op ons pad, en we zijn nu hardstikke blij met haar. Kan me geen leven meer voorstellen zonder haar, maar ook ik ken die schuldgevoelens. In het begin heb je dat toch wel heel veel, en is heel normaal! Vooral nu alles nog zo kort bij is..

Wij hebben deze hond nu 5 jaar, en ik ehb wel gemekrt dat wonden echt met de tijd helen..

Sterkte meid :(:)

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-09 13:21

dank jullie wel :)

ja heb er wel last mee..en miste ook erg mijn vriendje..
hij was er altijd voor me tot zijn laatste adem.
heb expres nieuwe mand gekocht voor mijn nieuwe hond,
nieuwe ketting nieuwe voerbakken alles om niet te veel aan mijn oude hond te denken..

monica08

Re: vandaag een jaar geleden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 13:24

De tranen schieten mij ook weer in mijn ogen..
Vind het knap van je dat je een nieuwe hond hebt, dat geeft natuurlijk wel wat afleiding maar ook tegelijk de herinnering.
Heel veel sterkte :(:)

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 00:18

[LZP] > [BB]