ik ben 23 jaar, werk in een dierenspeciaal zaak, heb vroeger altijd hamsters gehad, maar sinds ik met dieren werk, vind ik ze heel schattig maar dooooood eng! Ik ben al zo vaak gebeten. En om m'n hamsterfobie te overwinnen heb ik vandaag uit de winkel een hamster mee genomen
, hij is heel lief en schattig, maar durf m nog niet op te pakken. Dat komt vast wel, ik hang regelmatig even mn hand in de bak, en durf m wel te aaien, zo kunnen we rustig aan elkaar wennen, hij is gelukkig niet angstig aan gelegt. Wie heeft er nog tips om hem goed tam te maken? En evt. dingen die ze leuk vinden? Of die leuk zn voor in het hok?
Overigens heeft hij nog geen naam, het is een goudhamster wildkleur. Dus alle iedeen en tips zijn welkom!
gelukkig is hij wakker als ik thuis ben (denk ik) want ik ben alleen s avonds thuis vanaf een uurtje of 8.
. Ik ga vanavond wel even goed zoeken, kasten leeghalen e.d. helaas is mijn 2pers. boxpring niet te verplaatsen, maar hij kan er wel onder zitten! Ik had een bakje voer en een bakje water neer gezet, maar ik hoop niet dat dat muizen aantrekt. Hij kan zelf niet in z'n bak, want hij zit in een glazen bak. Maar ik houd jullie op de hoogte,