Info over voeding voor racekamelen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

am13

Info over voeding voor racekamelen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-09 20:06

Ja mensen, jullie lezen het goed:

Is er iemand op bokt die iets weet over (voeding voor) racekamelen, of tips heeft waar je aan info kunt komen?

Kreeg viavia een mail of ik informatie had over de juiste voeding voor racekamelen voor mensen in Jordanie.

(hoe ze uiteindelijk bij mij terecht zijn gekomen??? geen idee := )

Hoe dan ook, ik heb NIKS met racekamelen en wil er ook niks mee, dus aub niet het hele topic vullen met commentaar daarop, ik ben alleen voor iemand anders op zoek naar expertise op dit gebied en dacht: wie weet bevindt zich onder de bokkers van NL wel een kenner???

Ik hoor het graag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:15

Vind je het heel erg als ik je nu ga vertellen dat ik erg weinig van dit berichtje begrijp?

am13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-09 20:21

Nee dat vind ik helemaal niet erg.

Ik begrijp alleen niet dat je het bericht niet begrijpt: de vraag lijkt mij vrij duidelijk.

De vraag is via een vriendin uit NL met vrienden uit Jordanie bij mij terecht gekomen, en ik vind het wel een mooi project om meer info voor deze mensen in Jordanie te verzamelen.

Vandaar dit topic, ik heb zelf geen idee wat goede voeding is voor een racekameel.
Maar misschien sommige Bokkers wel, of weten ze waar je die info kunt verkrijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:32

Sorrie laat ik het duidelijk stellen, wat is een race kameel, nooit van gehoord eigenlijk.
En waarom is het interresant dit te weten heeft ze zelf geen informatie (internet oid)
je ziet het, ik kan het niet volgen. Hoop dat iemand anders jou vraag wel kan beantwoorden of kan begrijpen :D

am13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-09 20:45

Haha, nou ik had er wel eens eerder van gehoord, maar er wordt in het Midden-Oosten geraced met kamelen zoals ze dat hier met paarden en windhonden doen.
Het is een hele business daar.
Ik begrijp ook niet waarom ze er daar zelf niks over kunnen opzoeken, ken die mensen verder ook niet, maar aangezien ik het zelf ook wel grappig vind om uit te zoeken steek ik mijn lichtje op op Bokt!

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 23:37

Denk niet dat je hier veel info zult vinden :=
Alhoewel mijn merrie soms wel een racekameel lijkt en die krijgt enkel hooi, wortelen en soms een schepje Equifyt, maar daar zul je wel niet veel aan hebben :')
Misschien eens naar een dierentuin mailen of zo, zijn wel geen racekamelen, maar toch al de goeie richting uit :)

Mistic

Re: Info over voeding voor racekamelen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 09:58

Ik denk dat die mensen beter af zijn met info uit Jordanië zelf. Ik denk dat er hier weinig informatie te vinden is, omdat deze sport hier niet wordt beoefend.

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 11:41

Je zou eens contact op kunnen nemen met Hartog Lucerne die verzenden ook veel voeding naar het buitenland.

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 11:47

Ik denk dat je meer hulp kan verwachten van Google dan van Bokt...

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 16:59