zijn vorige kooi was idd klein en op zich geeft het niet als ze regelmatig los komen.. maar coco heeft een handicap aan zijn pootje.waardoor hij een makkelijke prooi is voor de katten en omdat hij daardoor moeilijk loopt.dus laten we hem niet los
Cyruss_
Geplaatst: 14-02-09 22:56
Nee dat heb je goed dan. Wel jammer. Komt dat omdat je zelf katten hebt?
Edit: zie net je profiel, lijkt me niet verstandig idd
Ja dat zag ze net op je profiel. Dan zou ik m idd ook niet loslaten. Tenzij je katten even buiten zijn. Wel apart dat je hij een gehandicapt pootje heeft. Heeft ie er verder geen last van?
verder heeft hij er geen last van.. hij kan er goed mee klimmen enzo. dus dat is wel fijn. mijn katten komen ook niet buiten helaas. want er is er 1 bij die doof is en 1 die een half jaar vermist is geweest..dat wil ik nooit meer mee maken..dus vandaar
ja coco kan praten. hij vertelt soms hele verhalen coco is ook voor iedereen lief en dat is bijzonder want de meeste papegaaien zijn dat niet voor vreemden en hebben een voorkeur wbt vrouwen of mannen.
die heeft een mooie grote kooi gekregen zeg!! echt geweldig! ik snap goed dat hij nog overdonderd was/is.
Anoniem
Geplaatst: 16-02-09 00:03
Ik heb de zelfde kooi.Onze papgaai kan niet vliegen ,maar loopt wel tussen onze katten, ik heb er 6. En hij is ze allemaal de baas .zelfs de jongste katten 1 van 3 maanden en 1 van 6 maanden ,blijven keurig op afstand,hoewel ze er achteraan sjokken om te zien wat hij gaat doen.Hij doet namelijk altijd dingen die niet mogen, zoals de waterbak omkiepen, stuk uit mijn kast vreten,heb er wel mijn werk aan.