Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Die van mij amuseren zich er rot mee! Of zo'n hooien bolletje met gaatjes in waar ze in kunnen slapen en nadien alles opeten.
. Blijer kan je hem niet krijgen.
Houten looprad (van Karlie Wonderland) ook, ook fijn voor je zusje want t ding is de enige die keurig stil blijft.
(in tegenstelling tot wat sunny_l0ve zegt vinden de meeste gerbils een rad wel degelijk leuk. Soms duurt het echter voor ze erachter zijn waar het voor dient omdat ze het niet van jongs af aan kennen)
Marktplaats even afspeuren zou je misschien wat in de kosten kunnen besparen. 
Je kunt ook wat leuks maken met een kleiner stuk.
(wel het hout schuren en het klitteband even laten plakken voor je de 2 helften op elkaar plakt, om te voorkomen dat de lijm weer loslaat)
Maarja dan verzinnen we weer wat nieuws (zo hadden we ook een tent gevonden in de DW, was ook humor.
) anneliesdj schreef:Wie heeft voor mij de gouden tip voor het ultieme gerbilspeelgoed?
Mijn zusje is namelijk jarig en ik wil haar iets geven voor haar 2 gerbils, nu heb ik zelf alleen ervaring met hamsters en muizen en die zijn gek op klimmen, gerbils niet zo krijg ik het idee. Ze heeft 2 houten plateau's in haar bak en ze hebben een dikke 10cm zaagsel waar ze een holletje in maken.
Ik had mijn gerbils in een bak met 35-40 cm zaagsel en de hele tijd waren ze gangen aan het graven en holletjes. Graven is wat ze in de natuur ook doen. 10 cm zaagsel is een beetje weinig. WC-rolletjes waren ook favoriet net als gewoon een blad papier.
HippoLogic schreef:Nog meer zaagsel geven: ze vinden gangen graven het einde.Ik had mijn gerbils in een bak met 35-40 cm zaagsel en de hele tijd waren ze gangen aan het graven en holletjes. Graven is wat ze in de natuur ook doen. 10 cm zaagsel is een beetje weinig. WC-rolletjes waren ook favoriet net als gewoon een blad papier.

.