Poes gesteriliseerd hechting er uit

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

Poes gesteriliseerd hechting er uit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-09 12:15

Ze is vrijdag geholpen en zat er steeds aan, maar dat gaf geen problemen althans we konden haar iets aantrekken zo dat het beschermd was.Gisteren weer er aan gezeten en een hechting er uit gehaald, wat ze aan had kreeg ze steeds uit.Nu zag ik net dat het iets open staat het is ook iets roder geworden van kleur.Is dit erg,of moet ik actie ondernemen?
Laatst bijgewerkt door Ann op 11-02-09 13:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Spelfout uit titel gehaald.

Dorus

Re: Poes gestilleriseerd hechting er uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 12:18

Lijkt mij inderdaad iets te vroeg voor de hechtingen om eruit te gaan, zeker als ze er continue aan zit. Even de DA bellen dus.

Waarom heb je geen 'lampekap' gehaald zodat ze er niet bij kon? Toen onze poes gesteriliseerd werd vroeg ik daar meteen om toen ik haar ophaalde en toen was dat niet nodig, want de meeste poezen blijven er toch vanaf en ze hebben er alleen maar last van. Het eerste wat madam ging doen was op de vensterbank klimmen en aan de hechtingen trekken. Ben dus meteen retour naar de DA gegaan en heb een 'lampekap' geeist.

jodi

Re: Poes gestilleriseerd hechting er uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 12:21

Eén hechting eruit op een serie is geen ramp,maar je zal haar nu wel moeten stoppen:'lampekap' dus!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-09 12:39

Okke bedankt, het is namelijk zo dat ze er niet meer aan zat, en gisteren oppeens heel erg en dat zag ik niet.

Wilawander

Re: Poes gesteriliseerd hechting er uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 13:44

Als het rood is en iets open staat moet het worden schoongemaakt en gespoeld, ook is AB dan belangrijk mocht ze dit niet krijgen. Dus een bezoekje aan de behandelende arts is wel zo verstandig om fikse infectie te voorkomen daar katten vaak vieze bacteriieen in een wond kunnen likken.

AngelofLove

Re: Poes gesteriliseerd hechting er uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 13:50

Ben het met wilawander eens, je moet echt voorkomen dat het niet gaat onsteken.

Alleen onze kat is vorig jaar ook geholpen en tja, die haalde ook de hechtingen eruit. Na 6 dagen waren ze er allemaal uit. En iets open staan deed het wel maar ze was ook onderhuids gehecht en die hechtingen zijn wel blijven zitten. Dierenarts had er toen naar gekeken maar hij zag geen redenen voor AB.