mensen even onder de aandacht misschien hebben jullie nog ideeen????
op 5 februari is het hondje op de foto's (joep voor bekenden van mij) aangeboden op marktplaats! (was mijn hondje!) http://dieren.marktplaats.nl/vermiste-e ... lezen.html Graag zou ik willen weten waar hij heen is gegaan! ik heb hem door omstandigheden in goed vertrouwen ondergebracht bij iemand en die heeft hem dus op marktplaats buiten mijn weten om aangeboden, even voor alle duidelijkheid ik hoef hem niet terug maar ik wil graag in contact komen met de mensen die hem nu hebben! Het gaat om een reutje van 1.5 jaar oud genaamt Joep! je kon al zijn spullen krijgen! Ik heb vernomen dat hij naar doetichem is gegaan maar weet niet of dit waar is! Wannneer iemand dit hondje herkend zou ik het geweldig vinden als jullie contact met mij zouden willen opnemen! ik heb joep van pup af aan gehad en weet zijn gehele achtergrond, dus wanneer u meer wilt weten en foto's va hem wilt hebben van pup dan hoor ik het graag! Nogmaals ik wil puur zijn nieuwe adres weten en hoe het met hem is! hij zou 08-02-2009 (zondag) zijn opgehaald!!!! (in werkendam of gorinchem)
Hvelreki
Geplaatst: 10-02-09 18:50
Je link klopt volgens mij niet. Dus eerst even wat duidelijke foto's plaatsen misschien, anders kan niemand je helpen.
Verschrikkelijk zeg, dat je hondje zomaar te koop is aangeboden... Ik zou ook even wat duidelijke foto's plaatsen, dan is de kans groter dat hij herkent wordt. Ook staat je topic verkeerd, hoort eigenlijk bij BeestenBoel