Mijn zus houd cavia's, en we krijgen de 14e een caviaflat, uit Belgie, en we hebben nu 3 dames zitten, dus we nemen er 2 zusjes bij! En ze zijn zo leuk! We zijn al wezen kijken (uurtje rijden, hahaha) en we waren verliefd, we wouden er eigenlijk mee gaan fokken, showen, maar daar zijn ze niet goed genoeg voor, veel foutjes, vooral de donkere, maar voor hobby is het gewoon leuk! Ze heten nu nog Adrienne en Astrid, maar gaan hier Jenny en Iris heten. Ze hebben stamboom. Astrid is Iris, en is de donkere, Adrienne is Jenny, en is de lichte
Iris. Jenny Iris. BLokjesbuik haha Zo'n klein hummeltje! De kleinste van de 2.
Foto's hebben ze rooie ogen, nog niet weggewerkt, in het echt hebben ze vuuroogjes! Schattig he ?
roxiie
Geplaatst: 06-02-09 15:10
Awwh, wat een skeeties!! Mijn oude cavia lijkt spreekend op die lichte ( Jenny?)
pubelia
Geplaatst: 06-02-09 15:13
Ahh wat zijn ze leuk!
Ik heb zelf ook cavia's. 3 stuks en ook alle 3 met stamboom. 1 ervan mag ik niet mee fokken omdat die vanuit het nest abcessen heeft gehad. De andere twee zou ik het wel mogen. Maar dat ambieer ik niet. Zijn bij mij alle 3 rexen in 3 kleur.
Lena01
Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-09 16:16
Leuke reacties! We hebben hier een dame zitten, een Creme, waar mee geshowt kan worden, en gefokt, maar ze is al een jaartje, dus we nemen geen risico.
Dames zijn trouwens US-teddy.
Ons rusje is ook goed genoeg voor de show en fok, maar je hoort zo vaak dat het mis gaat, dan maar niet haha