Zo kwam het dat ik vanmiddag, in een verveel-bui, een paar leuke foto's heb getrokken van ze.
En wat bleek? Het zijn 2 ware fotomodellen.

Ik begin bij Hunter.
Hunter is een beagle van nu 1.5 jaar. Een aantal weken na de koop bleek dat het geslacht niet duidelijk was. Hunter bleek zowel mannelijke als vrouwelijke organen en kenmerken te hebben? Nadat 'het' zo'n last kreeg van de baarmoeder die 3x zo groot was als normaal, is 'het' geopereerd en nu officieel omgedoopt tot jongetje. (maar dan zonder piemeltje

Als 'het' slaapt is 'het' lief...

Ach wat een snoepje.

Maar hij kan ook een grote boevenkop trekken...

Bewijs:

& geloof me: het heeft bloed, zweet en tranen gekost om deze boef enigzins in het gareel te krijgen.

Dan gaan we nu over naar Beike.
Beike is een fries stabij x bordercollie van inmiddels alweer 8 jaar oud. (een heel leuke kruising vind ik)
Mijn vriend had haar al en heeft haar friestalig opgevoed, wat wel eens voor miscommunicaties zorgt tussen Beik' en mij. Dan kijkt ze mij aan zo van

Beike is een hondje met een superkarakter. Ze wil alles voor je doen en wil alleen maar lief zijn. Zo wordt ze bijvoorbeeld ook héél zenuwachtig wanneer ze ziet dat Hunter iets stouts doet.

Verder is ze erg lenig, snel en soepel. Je zou echt niet zeggen dat ze 'al' 8 jaar is!
Zeg nou zelf, is het geen lekkerding?

Tot slot nog even een mooie foto van hun samen:

Tot de volgende keer!