Meet Hunter en Beike (beagle & stabij x border collie)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kyno

Meet Hunter en Beike (beagle & stabij x border collie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-09 15:28

Zo langzamerhand vond ik het toch eens tijd worden om mijn 2 prachtexemplaren eens op bokt te showen.
Zo kwam het dat ik vanmiddag, in een verveel-bui, een paar leuke foto's heb getrokken van ze.
En wat bleek? Het zijn 2 ware fotomodellen. :Y)

Ik begin bij Hunter.
Hunter is een beagle van nu 1.5 jaar. Een aantal weken na de koop bleek dat het geslacht niet duidelijk was. Hunter bleek zowel mannelijke als vrouwelijke organen en kenmerken te hebben? Nadat 'het' zo'n last kreeg van de baarmoeder die 3x zo groot was als normaal, is 'het' geopereerd en nu officieel omgedoopt tot jongetje. (maar dan zonder piemeltje :(:) )

Als 'het' slaapt is 'het' lief...

Afbeelding
Ach wat een snoepje. :+:

Maar hij kan ook een grote boevenkop trekken...

:j

Bewijs:
Afbeelding

& geloof me: het heeft bloed, zweet en tranen gekost om deze boef enigzins in het gareel te krijgen.
}:0

Dan gaan we nu over naar Beike.
Beike is een fries stabij x bordercollie van inmiddels alweer 8 jaar oud. (een heel leuke kruising vind ik)
Mijn vriend had haar al en heeft haar friestalig opgevoed, wat wel eens voor miscommunicaties zorgt tussen Beik' en mij. Dan kijkt ze mij aan zo van :? WAT WIL JE?
Beike is een hondje met een superkarakter. Ze wil alles voor je doen en wil alleen maar lief zijn. Zo wordt ze bijvoorbeeld ook héél zenuwachtig wanneer ze ziet dat Hunter iets stouts doet. :(:)
Verder is ze erg lenig, snel en soepel. Je zou echt niet zeggen dat ze 'al' 8 jaar is!

Zeg nou zelf, is het geen lekkerding? *\o/*
Afbeelding

Tot slot nog even een mooie foto van hun samen:
Afbeelding

Tot de volgende keer! :wave:

Storm

Re: Meet Hunter en Beike (beagle & stabij x border collie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 17:46

Wat een heerlijke beesjes!! Mijn ouders hebben ook een Stabij en die is nu 16 jaar oud, het is een vreselijk lief beest en nog steeds zo gek als een deur, als ik binnenkom bij mijn ouders pakt hij meteen zijn speeltouw om te spelen met me. Hopelijk blijft jouw hondje ook zo vitaal.

Ik heb nog nooit eerder van een hond gehoord die zowel mannelijk als vrouwelijk was. Hoe plast ze nu dan? En hoe zag je dat ze ook mannelijk was als ze geen penis had, had ze balletjes ofzo?
Wel fijn dat het nu helemaal goed met hem/haar/het is!

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 17:48

Ha wat een lief hondje die 2e. Wij hebben ook een kruising met Stabij en die oortjes herken ik gelijk :D Hij wordt dit jaar 12 en ook nog steeds net zo gek als een deur. Springt nog in de rondte als een puppy.

En idd, hoe plast 'het' dan?

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-09 17:52

Zo dat zijn mooie leeftijden! (16 en 12)
Ik hoop dat Beike ook zo fit blijft! :D

Hunter is een hermafrodiete hond. 'Het' heeft aan de buitenkant een vagina (waar ook door geplast wordt) maar in deze vagina kun je een soort van mislukt penisbotje zien. Ook heeft 'ie 3 tepels minder dan een normaal teefje. Van binnen hád ze een baarmoeder en eierstokken (deze zijn verwijderd wegens ontstekingen) en zaadleiders. (heeft 'ie nog steeds)

Gelukkig is nu alles goed met hem/haar/het. :=

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 19:08

leuke hondjes

wij hebben ook een kruising friese stabijx border collie
Ze is 3.5 jaar en heet. Baika.