toen hij klein was heeft hij wat vervelends meegemaakt en sindsdien is hij erg schrikachtig. hij wast zich overmatig waardoor zijn vacht erg dun is , eet als een bouwvakker en is er ook erg op gefixeert maar is toch erg mager, is erg zenuwachtig en stresserig. de dierenarts kan na meerdere verzoeken niets vinden op mijn verzoek heb ik pretnison gekregen tegen de jeuk die hij mss ook heeft ( wast kont stuk maar heeft volgens de arts geen vlooien of wormen) en dit hielp super maar dat mocht ik niet blijven geven dus nu ik er weer mee gestopt ben is het gewoon weer terug en hij heeft een pilletje gekregen wat psychishe ( of hoe je dat ook schrijft
) wat rustiger zou maken ( imipramini) omdat ik het idee heb dat er gewoon geestelijk iets met m is, trauma ofzo. het ging op een gegeven moment (voor de medicijnen) wel wat beter maar toen is er ingebroken en daar is hij weer helemaal van de reutel van geraakt. is er mss iemand op bokt die door middel van een foto met mijn kat kan "praten"/gedachten lezen om te zien of er iets is wat ik kan doen om zijn leven wat te vergemakkelijken...alvast bedankt
)
en later dus nog een keer ingebroken terwijl ik thuis was en de dader dus ook betrapte, dit heeft m ook een hoop stress gegeven ( geschreeuw en mij in paniek en super kwaad horen) ook dit heeft m erg aangegrepen volgens mij...
wel zenuwachtig maar dat is ie dus met alles. verder heb ik zelf een kind waar hij ook niet echt angstig voor is, houd er wel in de gaten maar rent niet weg ofzo als ze wil aaien. feliway idd geprobeerd maar hielp niet echt zal eens info zoeken voor dat andere