Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
FZ_Lin schreef:Wat je zou kunnen proberen, is haar een lauw badje geven. Ff kijken hoe het morgen is, en anders toch naar de DA..
1 van mijn muisjes begon ook zo.. DA wist niet precies wat het was, dus hij gaf toen als tip om haar 2x in de week in een lauw badje te doen.
Het hielp wel, alleen op een gegeven moment niet meer..
Niet nat in de kooi terug zetten, gelijk in een doekje doen, en wat afdrogen.. Ze hoeft niet helemaal droog te worden, maar niet dat ze zeiknat is![]()
Misschien dat jouw DA het wel weet..
En op jouw vraag terug te komen of het gek is om naar de DA te gaan, ik persoonlijk vind het van niet![]()
Maar je moet er wel wat voor over hebben aangezien het niet goedkoop kan zijn....
Hier is alleen binnenlopen met een muisje al 12,50 zonder behandeling etc.
SweetMellie schreef:Hallo allemaal,
sinds een maand of 7 ben ik in het bezit van 2 muizen zusjes (zwart-wit/bruin-wit).
Nu sinds een week of 3 maak ik me zorgen om 1 van hen.
Spikey (de zwart-witje) maakt dus sinds een week of 3 rare geluiden
die zij nooit eerder vertoonde. Ook haar zusje doet dit niet, en heeft dit niet gedaan,
Ik vind dat ze iets is afgevallen en haar vachtje ziet er minder goed uit. Ze ademt sneller,
en ze maakt een soort piep/kreun geluiden. Deze piepgeluiden zijn sinds een week een stuk minder,
maar ze 'niest' ontzettend veel en haar hartje gaat echt heel snel.
Ik vraag me echt af wat er met haar is en of dit kwaad kan.
Vinden jullie het raar om met een (niet zo'n tamme -haar zusje is veel tammer-) muis naar de dierenarts te gaan?
Ik hoop dat iemand mij hier meer over weet te vertellen!
Bedankt alvast.