VDH Kringgroep "Terneuzen" organiseert dit jaar de KCM en Liefhebbersdag. De voorbereidingen voor dit evenement zijn in volle gang en aan de website http://www.kcm2009.nl wordt hard gewerkt (maar hij is nog niet online, ik verwacht dat dat komende week zal gebeuren, en dan worden jullie vanzelf weer ingelicht door mij).
De keurmeesters zijn wel al bekend, dus die ga ik hier aan jullie bekend maken:
Zaterdag
Liefhebbersklassen: Peter Nefs, Len Nizet, Peter van Oirschot, John Lijffijt en Marcel Mignolet (B) (het aantal keurmeesters is afhankelijk van het aantal meldingen)
Babyklasse reuen 4-6 mnd. : Len Nizet Babyklasse teven, 4-6 mnd. : Peter van Oirschot Puppyklasse reuen, 6-9 mnd. : Norbert Wettlaufer (D) Puppyklasse teven, 6-9 mnd. : Marcel Mignolet (B) Puppyklasse reuen, 9-12 mnd. : Marcel Mignolet (B) Puppyklasse teven, 9-12 mnd. : Hans-Jürgen Begier (D) keurt op zondag de JKL teven Openklasse reuen, 15-72 mnd. zonder africhting : Hans-Jürgen Begier (D) Openklasse teven, 15-72 mnd. zonder africhting : Norbert Wettlaufer (D) keurt op zondag de GHKL teven
Zondag
Jeugdklasse reuen, 9-18 mnd. : John Lijffijt Jeugdklasse teven, 9-18 mnd. : Hans-Jürgen Begier (D) Jonghondklasse reuen, 18-24 mnd. : Len Nizet Jonghondklasse teven, 18-24 mnd. : Hans-Jürgen Begier (D) KEURT DEZE KLASSE OP DE BSZ 2009 Gebruikshondenklasse reuen, vanaf 24 mnd. : Peter van Oirschot met AUSLESE-titel Gebruikshondenklasse teven, vanaf 24 mnd. : Norbert Wettlaufer (D) met AUSLESE-titel Veteranenklasse reuen en teven, vanaf 8 jr. : Peter van Oirschot Kennelgroepen : Norbert Wettlaufer (D)
Pakwerkers en de keurmeester voor de moedproef zijn nog niet bekend.
Houd allemaal 15 en 16 augustus 2009 vrij en kom naar Terneuzen !!!
Groetjes, Pammie
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 30-01-09 16:52
jammer dat het voor mij zo'n ontzettend eind uit de buurt is, anders kwam ik zeker kijken. Maar ik moet er ongeveer 3 - 4 uur voor rijden. En dat is iets te ver, vind ik. Pech, het lijkt me wel leuk.