ik weet eigenlijk nog nauwelijks of het nog goed gaat met haar.
Zal even kort uitleggen waarom ik me zorgen maak.
Een week of twee geleden is ze heel ziek geworden, en accuut opgenomen om vervolgens 4 dagen aan het infuus te liggen.
Omdat ze altijd al erg snel gestrest is, vond ik dat erg vervelend met name voor haar herstel, tot mijn grote schrik werd toen naast een maag darm onsteking ook een hartruis geconstateerd, ze was meer dood dan levend toen dit gebeurde.
Omdat ze altijd al zo gestresd geweest is, was dit op zich niets opvallends, als ze naar de DA moet laat ze zich nauwelijks behandelen, ze schreeuwt alles bij elkaar en moet 9 van de 10 keer ook met handschoenen worden behandeld.
En nu ook nog eens dus die hartruis....
Ik ben hier zo verschrikkelijk van geschrokken, dat ik haar na het herstel nog nauwelijke heb aangeraakt,
wel natuurlijk lekker op schoot zitten en met slapen op mn borst liggen.
Kammen ed durf ik niet meer aan, ik ben zo bang dat ze bewijkt door dat hart

Ik vraag mij dus af of ik niet doordraaf. Momenteel zit ze onder de klitten dus, en als ik er heel voorzichtig een uit probeer te plukken begint ze al te mopperen, en stop dan maar meteen.
Draaf ik nu door? 2 jaar geleden was er nog niets aan haar hart geconstateerd, en nu ineens dit.
Ik voel me schuldig, had ik die hond nooit moeten nemen? Alhoewel ik het idee heb dat ze geen problemen naar elkaar toe veroorzaken, poezen gaan haar niet uit de weg.
Ik ben erg gefocussed op haar ademhaling, gaat die niet te snel? Hoe snel mag een poes ademen?
Omdat ze dus zo onhandelbaar is bij de DA zie ik op tegen de echo, en krijgt ze een speciale, waar ze gewoon zitten mag

Zijn er hier mensen die een soort gelijk probleem kennen????
Ik zou haar het liefst iets kalmerends willen geven op natuurlijke basis, ik maak me echt behoorlijk veel zorgen.
Iemand die dit herkent?