deze zomer willen mijn vriend en ik een hondje in huis nemen.(naast mijn katten en paard
) We weten al dat we een Shiba Inu willen en zijn druk op zoek naar goede fokkers om ons alvast een beetje te orienteren op waar we onze pup gaan kopen. nu kan dat alleen maar als we overdag opvang voor puppie hebben. we hebben al op internet zitten kijken naar uitlaatservices ed maar iets wat structureel zoveel geld kost per maand is vind ik duur. Niet dat ik het geld er niet voor over zou hebben als ik zo geloven dat dat de beste oplossing was maar ook daar ben ik niet van overtuigd. kortom, wie heeft er nog ideeen hoe we aan een betrouwbare oppas komen voor onze pup?( in de omgeving van Breda) Een soort oppas oma ofzo
hihi, nee dat zou wel echt ideaal zijn maar andere ideeen zijn ook van harte welkom!

Maar je zult die vraag bij een fokker ook krijgen. Zij zullen willen weten hoe vaak per week jij - bv - langer dan 4 uur afwezig bent. En als dat te vaak of te lang is in de beleving van een fokker krijg je die pup niet mee. Ongeacht of je opvang hebt of niet.
)