Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lady_xx schreef:Maar is het niet zo dat veel diertjes bij de rattenopvang wat mankeren? (Of een fout karakter of iets hebben?)
Lady_xx schreef:Rattenopvang klinkt wel goed, maar zijn er ook mensen die dus zelf ervaring hebben met ratjes uit de opvang?

) Heeft op dit moment heel veel leuke ratten die een leuk plekje zoeken, meisje in het rattentopic heeft er een paar dagen geleden nog een heel leuk meisje vandaan geplukt! Vriendinnetje voor haar andere rat, en uit haar verhaal heb ik begrepen dat ze heel goed begeleid werdt. Ze heeft daar wel 4 uur gezeten om dé rat die zij zocht te vinden.
)
)
) En de liefde die je van de ratjes uit een opvang'/rattery krijgt is even groot, alleen weet je bij een opvang/rattery zeker dat je beestjes gezond zijn op t moment dat jij ze mee krijgt.

Gewoon even op google kijken en bij opvangers
Gewoon even bellen/infomeren.

Ragdollcat schreef:Ook had ik ratten gehad.
Maar nu even iets anders, ik had ooit in een dierenwinkel in amsterdam, ik geloof ergens in de buurt van Tuindorp, 2 joekels van ratten gezien, die waren zeker 2 x zo groot als gewone tamme ratten, maar zagen wel uit als gewone tamme ratten, weten jullie iets????
Lijkt me wel leuk reuzenratten, is dat er ook bij het rattenopvang.
!