Ons manengansje, Daffy (het mannetje) heeft besloten dat de stoel de vijand is En dat laat ie dagelijks meerdere malen weten. Tevens ben ik soms ook niet eens meer welkom!
Je hebt een haan met de baard nog in zijn keel apart hoor, ineens besluit hij toch maar weer naar die stoel te gaan, klinkt wel al erg lentelijk bij jou met al die kippen
Wat een enorm leuk filmpje van daffy (en de rest van je kippe, hanen, eenden familie) Gaaf verblijf trouwens!
Maar even in de psyche van daffy te duiken. Kijk jij ziet een gewone blauwe stoel..... De werkelijkheid ligt geheel anders, het is nl zo dat een week geleden er een UFo is geland op aarde. Aangezien onze politiek het in de doofpot probeert te stoppen is dit niet op het nieuws geweest. De aliens kunnen zich ala barbapapa poppen vermommen in vanalles en nogwat.
Jou daffy heeft als USPI duck de opdracht: kill and destroy! 1 en 1 is 2 jouw blauwe tuinstoel is IRL een hele gevaarlijke alien from outerspace!!
Wees blij dat jij jouw Daffy hebt, hij zal je beschermen!
Jedddah, wat een heerlijk stel heb je daar rondlopen! Echt maf hoor, hoe de stoel zich tot vijand van Daffy heeft weten te ontpoppen
Kayila, ik denk ook dat dat het is
MissPK
Geplaatst: 24-01-09 20:30
Daffy is gwoon maf! Ik denk dat het een soort van rode lap op een stier effect is, hij heeft gewoon een hekel aan blauw...wat op zich al best maf is natuurlijk! Leuk filmpje hoor!
Gewéldig... Daffy is echt leuk. Wat een geinig geluid maakt'ie in't begin ook. Wow, en King is nog groter dan ik al dacht zeg, wat een dier! Daar zou ik toch flink respect voor hebben als ik die ergens op een erf tegen kwam.
Ik zou flink op de loop gaan voor King Wat een eng beest Geef mij maar zo'n zijdehoendertje, zo'n lieve pluiskip
Daffy is komisch Heb je al eens geprobeerd om de stoelen om te ruilen? Kijken of hij het specifiek op die stoel gemund heeft, of dat het aan de plaats van de stoel ligt. Misschien vindt hij de manier waarop hij tegen de tafel aanleunt met achteruitstekende poten bedreigend?
Ik vind King en zijn vrouw GAAF! DAT zijn nog eens kippen!
En Kayila ... zit je nu al aan de boemel ??
Vickelientje
Geplaatst: 24-01-09 22:36
Haha! wat een druktemaker is Daffy
Ik weet dat je filmpje om Daffy gaat... maar ik moet ff kwijt... WOW! Wat is King gaaaaaaaaaaf! Die is echt HUGE! was me van foto's nog nooit zó opgevallen!
Kayila
Geplaatst: 25-01-09 01:23
*insert tune of x-files* The TRUTH is out there
jullie zijn er gewoon nog niet klaar voor Daffy wel!
Jeddah
Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-09 10:11
Haha! Goeie hoor Kayila! Wie weet??
Het gekke is dat die stoel daar al langer staat als dat Daffy bij ons woont Het is ook "ineens". Dus de theorie van Kayila klinkt wel plausible...
King is gaaf he? En echt waar mensen zo onwijs lief!!!
MiekeB
Geplaatst: 25-01-09 11:29
Gekke Daffy Wat een gezellige eenden en kippenbende heb je! En King is gaaf! Hij is echt enorm