John kreeg al na 2 dagen de titel "John de Onoverwinnelijke" omdat hij nogal duidelijk wist wat hij wou... zeker als het om melk ging (het is de donkere van de vechtersbazen):
http://www.youtube.com/watch?v=tBm_gLrIOzc

Zijn zusje Marv werd al gauw omgedoopt tot "Maf" omdat ze euh, soms nogal raar uit de hoek kan komen.
Maf 2 dagen oud
toegegeven, geen enkele kat is fotogeniek op de tweede dag... de twaalfde dag zorgde daarentegen wél voor schattige plaatjes
John dag 12
Maf dag 12
Na 4 weken werd jammer genoeg duidelijk dat er toch echt iets scheelde met John... zijn gekheid kwam vooral boven bij het trekken van gekke bekken

Huh?!
Heellluuup!
ook Maf leek niet altijd controle te hebben over haar gezichtsuitdrukkingen

Even de hele bende op de foto, hier dus 4 weken oud

even de hele familie in een gekke bui :

Tijdens de vijfde week leek het weer de goede kant op te gaan met Maf, ook al werd ze wel heel afhankelijk van haar mensenmama's. John de Onoverwinnelijke toonde hem jammer genoeg van zijn verschrikkelijkste kant

Op hun 3 maanden oud was vooral John heel ijdel, wat deze reekswel bewijst vrees ik

Vandaag zijn die twee gekke katten chronisch gek, maar we kunnen er mee leven, en zij ook.
John springt af en toe eens van het dak recht de vijver in, beslist te gaan schaatsen op veel te dun ijs met een natte kont tot gevolg, loopt af en toe eens tegen een deur of kast, maar brengt ons ook heel veel aan het lachen met zijn knuffelcapaciteiten.
Maf maakt er een passie van om alle mogelijke slaaphoudingen te bedenken, elke dag te trainen om dat balletje toch maar in haar mond te kunnen nemen en er het hele huis mee rond te crossen, in de wasmand te plassen (

Gelukkig heeft al die gekheid hun alleen maar knapper gemaakt : kijk en geniet!

Terwijl Maf even doet alsof ze haar hoofd kwijt is (!) Denkt John weeral de knapste te zijn

Euh sja, zoals ik al zei, die gekheid is nog steeds niet over
(het hoofd blijft verstopt)

rrrrauwch
(ze hoopt dat de schaduw van John haar hoofd blijft verbergen)

serieus...
mijn kat kan zelf nie normaal geeuwen begod

(nog steeds geen Mafhoofd)

oké, de tweede poging is al wat beter... gelukkig helpt de revalidatie

(euh, sja, ze is wel heel verlegen

blijkbaar zat ik te dicht bij hun balletje en wouden ze mij wegkijken ofzo?

(tadaaaa, een hoofd, hoewel niet al te charmant

ok, toegegeven, ik was geïntimideerd

even de situatie overzien en ondertussen het schattigheidsrecord proberen breken

hmm, volgens mij zie ik er uit als een lekker hapje ofzo?

WAAAAAAAH!

klaar voor de aanval
Maf oefent de appuyementen alvast

Doehoei! hopelijk genieten jullie ook van deze gekke plaatjes van mijn hartediefjes!