Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cissy schreef:babsiej, vergeet je niet erbij te tellen hoeveel je er in moet doen als je de bak helemaal leegt maakt, dan ga je dat toch niet redden met maar 2 zakken van 6 kilo per maand met zoveel katten?
ik gebruik een klontjesvormend grit, gaat een halve zak de 1e keer in de bak en doe normaal gesproken een maand met 1 zak met 4 katten/2 bakken en kost rond de 9,- per zak van 20 liter
Vende schreef:Ik ben nog steeds een voorstander van elke dag een schone bak, doekje erdoorheen en huppatee. Ik koop zelf stenen bij de Aldi voor € 1.09, dus dan is elke dag verschonen ook zeker haalbaar, en daarbij zijn de stenen super voor de prijs.
Wildgirl schreef:Vende schreef:Ik ben nog steeds een voorstander van elke dag een schone bak, doekje erdoorheen en huppatee. Ik koop zelf stenen bij de Aldi voor € 1.09, dus dan is elke dag verschonen ook zeker haalbaar, en daarbij zijn de stenen super voor de prijs.
waar laat je het dan; kost je vermogen aan belastingafval volgens mij
manic schreef:Ik zie het alleen niet echt voor me om mijn diepvries vol te gooien me dode kuikentjes