Lieve ex-kater van 7 zoekt een nieuw baasje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Talonius

Lieve ex-kater van 7 zoekt een nieuw baasje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-09 21:50

Met pijn in mijn hart zoek ik een nieuw baasje voor onze Sam.
Ik heb Sam en destijds zijn broertje Moos uit het asiel gehaald en hiervan hebben we Moos 2 jaar geleden weggedaan (naar mijn broer), omdat hij niet goed met kleine kinderen kon. Sam daarintegen is een geweldig lieve kat, die goed met kinderen overweg kan, maar hij en de hond zitten elkaar helaas nog steeds in de weg. We hebben al van alles geprobeerd, maar de hond is zo gefixeerd op de kat, dat het arme dier eigenlijk alleen nog maar boven eet en slaapt en enkel naar beneden komt als hij naar buiten wil. En zelfs dan moeten we de hond eerst op zijn plaats zetten en dan pas kan de kat veilig naar buiten. Wij zijn geen leken met dieren en hebben al meerdere oplossingen gezocht, maar we zien momenteel geen andere oplossing dan een goed, hondvrij huisje te zoeken voor onze Sam. Sam is een europese korthaar, wit met grijze tekening en een echte kroelkont. Het liefst ligt hij de hele dag op de bank met zijn pootjes op de kachel, op een stoel of onder je bed. Hij gebruikt zijn kattenbak vrijwel nooit, gezien hij zelf aangeeft wanneer hij naar buiten wil. Hij kan gerust een hele dag binnen zijn, maar is in de zomer ook graag een hele dag buiten. Een woning met een tuin is dus wel gewenst! Sam eet eigenlijk alle soorten brok en blikvoer en is vrij van ziektes en vlooien. Bij Sam krijg je uiteraard alle toebehoren zoals de voerbakjes, reismand en kattenbak. Een krabpaal heb ik niet meer, want daar heeft hij nooit wat mee gedaan.

Een foto hoop ik morgen te plaatsen.

Oscar
Forumcoördinator

Re: Lieve ex-kater van 7 zoekt een nieuw baasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 16:47