Is dit toeval??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xJolien

Is dit toeval??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-09 17:08

Hee!
Net gebeurde er zoiets raars...
Ik keek even uit het raam, en zag een kat zitten...
Een oranje kater, en hij leek enorm op mijn oude kat, die 4 (?) jaar geleden is weggelopen...
Ik vraag me af of hij het was...
Zoveel katten lopen er niet hier, en de meeste ken ik wel!
Ik heb hem nooit meer terug gezien, nadat hij is weggelopen...
Daarom vond ik het zo raar...
Stel dat hij het was?!
Ik liep naar buiten, om te kijken of hij het was...
Hij keek me aan, draaide zich om, en rende weg...
Is dit nou toeval?
En zou hij het zijn geweest....
Hopelijk komt hij nog een keertje terug..
Sorry, ik wilde het even vertellen!
X-jes

Limoen

Re: Is dit toeval??

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 17:12

Zoiets heb ik ook. Toenik een jaar of 10 was hadden we een mooie dikke zwarte kater 'Sjakie' met een wit vlekje onder zn buik en een wit vlekje bij zn borst. Die was plotseling weg nooit weer gezien. Nu heeft mn buurvrouw PRECIES zon kat uit het asiel. Ook van juli enz zelfde jaar. Ik vraag het me ook af.
Rot is het he? Wij hadden ook een prachtige rode kater (kitten van Siberische kat maar kortharig echt een bijzonder prachtbeest!) maar die was zo'n verschrikkelijke allemans vriend die sprong door het raam bij de postbode in de auto en die moest m dan ook echt bij ons naar binnenbrengen. Hele lieve kat, maar ja ook zo ineens weg..

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-09 17:13

Jaa! Ik vraag me nu echt af of ie het zou zijn geweest....
Rode katers zie je hier bijna niet, en al helemaal niet met een witte kin/buik!
Ojaa, en witte pootjes!
Je blijft er maar aan denken..... :P

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 17:16

4 jaar is wel erg lang.. maar het zou kunnen.. al vind ik het bijv met een jaar nog geloofwaardiger dan met 4 jaar.. te lang voor mijn gevoel.

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-09 17:19

Daarom twijfel ik...
Maar het was wel echt een volwassen kater...
En toen hij wegliep, had hij geen bandje om, en het was echt een kat die met iedereen meeliep...
(zo werd hij een keer naar ons toe gebracht, want mensen waren hier langs gelopen met zo'n rollator... Toen lag hij voor ons huis te slapen, en in die rollator (of zo'n trolley ding :P) lag vlees, dus was die dikkerd mee gelopen, de brug over enz, naar het dorp! :P

brennie75

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 17:20

Hoi hoi,
ik heb bij amivedi gewerkt en het gebeurde echt wel eens dat mensen na een paar jaar nog hun kat terug vinden!
probeer even uit te vissen van wie die kat nu is, en vraag naar zijn achter grond en misschien wie weet!
hou er alleen wel rekening mee , dat de huidige eigenaars niet zomaar hun kat opgeven!
succes ermee hoor, ben benieuwd!
groetjes van bren!

brennie75

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 17:22

missblondie schreef:
Daarom twijfel ik...
Maar het was wel echt een volwassen kater...
En toen hij wegliep, had hij geen bandje om, en het was echt een kat die met iedereen meeliep...
(zo werd hij een keer naar ons toe gebracht, want mensen waren hier langs gelopen met zo'n rollator... Toen lag hij voor ons huis te slapen, en in die rollator (of zo'n trolley ding :P) lag vlees, dus was die dikkerd mee gelopen, de brug over enz, naar het dorp! :P

je weet nooit wat ie heeft mee gemaakt en kan inderdaad erg veranderd zijn, als hij een tijd op straat heeft geleefd verwilderen heel veel katten, maar na een tijdje gaat het weer over als ze bij hun eigenaar terug zijn! was hij gechipt?

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-09 17:26

Ik zou hem ook niet terug willen denk ik, we hebben nu al 4 katten :P
Maar ik zou idd wel graag eens willen weten hoe het met hem gaat!
Hij was niet gechipt, hij was toen net 1 jaar ofzo?
Maarja, ik hoop dat ik hem binnenkort nog eens zie!
Dan kan ik even kijken of hij echt dezelfde pootjes enz heeft! :)

brennie75

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 17:29

ja dat zou leuk zijn en je bent gelijk wat gerust!
ik hoop dat je snel antwoord krijgt meid!
groetjes van bren!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 17:29

Haha , zo heb ik van de week een kat bij mij binnen gelaten die PRECIES leek op de kat van mijn ouders! (zelfde gekke vlekjes op de voorpootjes)
Ik dacht: 'heh! is hij zo ver gelopen?' hij stond te mekkeren, maar bij mijn ouders was hij bang voor mij en mijn hondjes, maar ik dacht, misschien zo van slag, ik laat hem binnen en bel mijn ouders.

Maar de kat van mijn ouders zat voor mijn moeders neus op de verwarming te slapen, dus heb ik de vreemde de kou maar weer ingestuurd ;)

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-09 17:41

Klijntjuh schreef:
Haha , zo heb ik van de week een kat bij mij binnen gelaten die PRECIES leek op de kat van mijn ouders! (zelfde gekke vlekjes op de voorpootjes)
Ik dacht: 'heh! is hij zo ver gelopen?' hij stond te mekkeren, maar bij mijn ouders was hij bang voor mij en mijn hondjes, maar ik dacht, misschien zo van slag, ik laat hem binnen en bel mijn ouders.

Maar de kat van mijn ouders zat voor mijn moeders neus op de verwarming te slapen, dus heb ik de vreemde de kou maar weer ingestuurd ;)

Hihi, dat vind ik ook wel wat voor mij ja! :P
Kat naar binnen halen, en dan blijkt het dat je eigen kat op de krabpaal ligt :P
Heb je opeens een tweeling ;)