Parkiet ontsnapt!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sethlover

Parkiet ontsnapt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-09 20:31

Heej!
Mijn zus had blijkbaar het waterbakje iets te hoog opgehangen waardoor blondie (parkiet) eruit was gevlogen. 't Arme ding snapte er niks van en vloog paar keer tegen raam en kasten op. Hij kan gelukkig wel goed vliegen en alles. De andere parkiet was ook helemaal verstrooid. Nou vloog hij nog eens tegen een kast aan, en toen zat tie op de grond, heeft mijn vader er een doek overheen gegooid en hem zonder problemen terug gezet.

Zou die nu wat krijgen of hebben :(:) ??????

_Tara_

Re: Parkiet ontsnapt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 20:38

Hij zal nu een beetje gestresst zijn. Maar denk dat het verder wel meevalt. Gewoon even opletten of ie niet ineens gek gaat doen. Komt vast wel goed :)

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 20:38

Als hij hard tegen een kast of ruit is gevlogen, kan hij nu best wat suffig zijn.

Maar als hij nu daarentegen weer vrolijk zit te piepen, zal het allemaal wel meevallen en zal hij er niets aan over hebben gehouden.

Je zou hem een paar dagen een beetje in de gaten kunnen houden voor de zekerheid

sethlover

Re: Parkiet ontsnapt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-09 20:49

oo gelukkig! hij zit nu weer herrie te maken, ik heb lekker een doek over de kooi gedaan, heeft tie wat rust. Maar ik maakte me wel wat zorgen :)