Bedankt voor alle reacties
@ Crossmonster; daar ben ik dus ook een beetje bang voor. We hebben besloten om te kijken of we haar daar een beetje 'stabiel' kunnen houden wat betreft de blaasgruis, ze krijgt nu druppels voor haar oortjes (zit ze altijd in te jeuken, maar het is geen mijt. Ze krijgt soort van homeopatische druppeltjes). Verder gaat ze als we weer een plasje voor controle moeten langbrengen mee naar de DA, om geent te worden en om een checkup te doen.
Ondanks dat ze zo gezond oogt, zit het mij toch niet lekker. Vooral haar dikke buik. Het is net of ze zwanger is van tig jonkies, maar dt kan niet, want ze is geholpen. Ze heeft altijd een dikke (en best harde) buik, al is het niet pijnlijk. Of het moet het geval zijn dat ik haar streeds treff als ze bij de melkplaats in geweest, of het is gewoon een vetzak (waarvan, geen idee, van mij krijgt ze 1x per dag haar portie) of het is iets anders.
Het zit mij niet zo lekker om haar weg te halen terwijl haar zoon Bambix daar nog is... Het is zo dubbel. Het liefst heb ik haar gewoon in een veilige gecontroleerde omgeving, maar we kijken het eerst nog eventjes zo aan.
Als een kat wordt geent, heeft dat wel zin als ze in contact komt met katten die dat niet zijn?
Hoevaak moet een kat eigenlijk idealerwijs ontwormt worden?