ik heb van de zomer mijn kat in moeten laten slapen.
ik had 2 katten en dat waren zusjes.
de ene is heel snel achteruit gegaan en was niet meer te redden (schildklierkanker) en hebben we in laten slapen.
we hebben haar mee naar huis genomen en in de hoek van de tuin begraven.
we hadden aan de dierenarts gevraagd of we de andere kat afscheid moesten laten weten... hij zei dat dat niet nodig was dus hebben we ook niet gedaan.
toen we de kat mee naar huis hadden genomen hadden we een gat gevragen van dik een meter diep en de poes in een schoenendoos gedaan.
de andere kat was op dat moment in huis bij me zus die er niet bij wilde zijn dat we haar begroeven.
de eerste tijd hebben we niets gemerkt aan de andere kat.
nu sinds een paar maanden gaat ze als ze buiten is naar dat hoekje toe en gaat ze daar gewoon even staan... soms 1 min soms wel 5.
en ze staat er echt te staan ze gaat niet graven of zoeken of wat dan ook het is echt staren.
en het is raar omdat ze nou niet echt lief tegen elkaar waren toen ze nog leefde.... ze vochten elkaar het huis soms uit.
maar goed nu zeurt ze ELKE dag of ze even naar buiten mag... eerst naar het vogels huisje even de nagels scherpen

wat is hier de verklaring voor??
weet ze hetdan toch waar ze ligt?
en waarom pas na een paar maanden??
ik vind het gewoon boeiend om te zien en laat haar dus ook elke dag gewoon buiten.... maar vroeg me af of iemand me dit uit kon leggen
alvast bedankt!