Wandelen over de ginkelse heide met tekkel, galgo en kruisin

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lena01

Wandelen over de ginkelse heide met tekkel, galgo en kruisin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-09 23:36

Ja eigenlijk een beetje een pechdagje. Ondanks dat zo lekker genoten, ontzettend veel andere honden, onze dames hebben heerlijk gespeelt, tekkel en Galgo zijn van mijn tante, kruising Puli is in onze trotste bezit. Helaas ging mijn moeder na 10 minuten weer huiswaarts, die was gevallen, recht op de knie, daarna plat op dr buik Ach gut , en is naar huis gegaan, voor andere schoenen. Wij zijn verder gewandeld, en toen kwam onze Kathie jankend en mank naar me toegelopen. Pootje onder het bloed. Dr nagel lag er half uit. Vanmorgen naar de dierenarts geweest, die heeft de nagel [zonder verdoving Ach gut ] eruit geknipt tot het vlees, en onze lieve pup zit met d'r pootje in het verband.
Ondanks dat was het heerlijk, en zondag gaan we het overdoen.
Foto's zijn gemaakt met een compact cameraatje, mijn spiegelreflex ligt ter reperatie bij Nikon, die was kapot Huilen

Afbeelding
Freeee! Die eerste sprongen van Tina, prachtig!
Afbeelding
Kathie doet de handstand Haha!
Afbeelding
Spelen!!
Afbeelding
Oh-oh!
Afbeelding
Samen fanatiek!
Afbeelding
Me tante en Tina. Ze begint wel te luisteren, het was een ROTpup, ze loopt altijd weg, dominant, grijpt iedereen, maar ze begint te luisteren. Ze is 1,5
Afbeelding
Onze kleine dame houd Tina aardig bij. Al is Tina hier niet meer zo uitgelaten als in het begin.
Afbeelding
Zoek de honden! Ja ze staan er echt tussen!
Afbeelding
Sprint
Afbeelding
Mooie kop Ach gut en mijn oh, zo charmante handschoen Haha!
Afbeelding
Machtig mooie foto Haha!
Afbeelding
En waar is Dollie moe van? Juist, van het dragen Haha!
Afbeelding
Ja, Tina is nu ook wel moe... Ligt op m'n zusjes hoofd
Afbeelding
Dollie Duivel
Afbeelding
Blij naar huis, incl zeer pootje Ach gut

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-09 13:02

Afbeelding

En zo eindigde het voor onze kleine meid, in het verband |( . Vrijdag gaat het er weer af, arme pup, haha